برگزاری دوره‌های توجیهی ارتقاء مدرسان به صورت حضوری و آنلاین

برگزاری دوره‌های توجیهی ارتقاء مدرسان به صورت حضوری و آنلاین
نوشین حسین زاده دلیر، مدیر امور مدرسین معاونت آموزشی کانون زبان ایران از برگزاری دوره‌های توجیهی ارتقاء مدرسان به صورت حضوری و آنلاین در این معاونت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، دلیر گفت: این دوره‌ها به همت دفتر آموزش و توانمندسازی مدرسان در مقاطع New Elementary و Intermediate به High Intermediate و High Intermediate به Advance در گروه سنی بزرگسالان؛ Run به Race و Race به Reach در گروه سنی نوجوانان و Move به Jump در گروه سنی کودکان برگزار می‌شود.

وی افزود: در این دوره‌ها مدرسان تازه ارتقا یافته با نکات خاص تدریس سطوح مربوطه و روش‌های مورد نیاز برای مدیریت مناسب کلاس آشنا شده و پاسخ سوالات خود را از مدرسان دوره دریافت می‌کنند.

مدیر امور مدرسین معاونت آموزشی ادامه داد: در این فرآیند برخی از مدرسان برای گذراندن دوره‌های توجیهی به تهران دعوت می‌شوند و برخی دیگر نیز با توجه به جمعیت و بُعد مسافت در دوره‌های آنلاین شرکت می‌نمایند. همچنین در برخی از استان‌ها که در آن‌ها کارشناس مربوطه حضور دارد، دوره‌ها در مراکز آموزشی استان‌ها برگزار می‌شود.

 

۳۱ شهریور ۱۳۹۸ ۱۰:۱۵
تعداد بازدید : ۱,۹۴۹
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...