تغییر آدرس مرکز «بهارستان» اصفهان

تغییر آدرس مرکز «بهارستان» اصفهان
مسعود وفاپور، مدیر کانون زبان استان اصفهان از تغییر آدرس مرکز آموزشی شهر بهارستان به آدرس خیابان الفت غربی، محلۀ 4، خیابان اروند، مجتمع آموزشی پرتو نور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در این مرکز زبان انگلیسی به علاقه مندان (خواهران، برادران) گروه‌های سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان آموزش داده می‌شود. علاقه‌مندان در این مرکز می‌توانند در روزهای شنبه تا پنج شنبه ساعت 13:30 الی 19:30 با شماره تلفن 36828131-031 تماس حاصل نمایند.

گفتنی است، کانون زبان ایران در استان اصفهان دارای 16 مرکز و در شهر اصفهان دارای 9 مرکز آموزشی است. در این مراکز زبان‌های انگلیسی، آلمانی، اسپانیایی، فرانسه، عربی و روسی به زبان آموزان (خواهر و برادر) در گروه‌های سنی کودک، نوجوانان و بزرگسال آموزش داده می‌شود. همچنین در برخی از مراکز این استان دوره‌های آمادگی تافل، مکالمۀ ویژه، آموزش مجازی، راهنمای گردشگری، آموزش غیرحضوری و آمادگی آزمون دلف برگزار می‌گردد.

برای تماس با مدیریت کانون زبان ایران در استان اصفهان می‌توانید با شماره تلفن‌های ۳۶۶۱۲۵۸۲,۳۶۶۱۵۲۴۵ (۰۳۱) تماس حاصل نمایید.

۱ مهر ۱۳۹۸ ۱۰:۳۰
تعداد بازدید : ۸,۵۶۴
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...