برترین‌های مسابقات ورزشی کانون معرفی شدند

برترین‌های مسابقات ورزشی کانون معرفی شدند
چهاردهمین دوره‌ی مسابقات ورزشی کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هم‌زمان با دهه‌ی مبارک فجر برگزار و برترین‌های این دوره با حضور دکتر سید محمدرضا هاشمی، رییس کانون زبان ایران، فریدون واحدی، معاون توسعه و مدیریت منابع کانون و جمعی از مدیران و شرکت کنندگان در مسابقات ورزشی کانون معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، چهاردهمین دوره‌ی مسابقات ورزشی کارکنان کانون در 7 رشته ورزشی شامل: شنا، دارت، دومیدانی، تنیس روی میز، طناب‌کشی، والیبال و فوتسال در سالن ورزشی دارا و سارای کانون برگزار شد که به جز رشته‌ی شنا و فوتسال که ویژه آقایان بود در سایر رشته‌ها بانوان نیز با هم به رقابت پرداختند.

بر اساس اعلام کمیته ورزشی کانون در رشته‌های انفرادی در شنای مردان محمود شعبانی، داود بشارت (کانون زبان ایران) و اسماعیل محمودیان (کانون زبان ایران) به ترتیب به عنوان نفرات اول تا سوم معرفی شدند.

هم‌چنین در رقابت پرتاب دارت آقایان به ترتیب سهراب شریفیان، محمد محمدی و مجتبی عبدالرحیمی (کانون زبان ایران) و در بخش بانوان خانم‌ها شایسته همتی (کانون زبان ایران)، فاطمه همتی (کانون زبان ایران) و سعیده‌سادات موسوی توانستد مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کنند.

در رشته دو میدانی نیز قاسم صیدانلو (کانون زبان ایران)، بهنام قربانی و علی احمدی‌نوروز محله در بخش آقایان و طاهره اصغری (کانون زبان ایران)، آرزو اشرفی‌مقدم (کانون زبان ایران) و فاطمه عابدینی در بخش بانوان اول تا سوم شدند.

بر همین اساس در رشته‌ی تنیس روی میز نیز علیرضا بیک‌وردی، سیدمجید حسینی، سیدحمید نبوی و خانم‌ها فاطمه روحی (کانون زبان ایران)، هانیه امانی (کانون زبان ایران) و زهرا شکریان (کانون زبان ایران) در دو بخش آقایان و بانوان به ترتیب به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند.

در بخش تیمی در رشته‌ی طناب‌کشی آقایان نیز تیم «الف» کانون زبان ایران با حضور امیر صداقت، جواد کریمی، جعفر علیزاده، علی احمدی، میثم احمدی و یونس عبدی به مقام اول رسید و تیم‌های اداره‌ خدمات و «ب» کانون زبان ایران با حضور قادر فتحی، توحید سلطانی، مجتبی عبدالرحیمی، آیت معصومی، نقی رحیمی و ابوطالب مهری به ترتیب دوم و سوم شدند. هم‌چنین در بخش بانوان این رشته‌ نیز تیم‌های الف ستاد، کانون زبان ایران با حضور زهره پورقربان، سمانه صفایی، فرح عبدالحسینی، فاطمه دستجردی، سکینه ملکی و رقیه فرد مقدم و الف کانون استان تهران به ترتیب اول تا سوم شدند.

در همین حال در رشته‌ی والیبال آقایان تیم‌های کانون زبان ایران با حضور خلیل مسعودی، حمید کهندل نیا، منصور پورمهدی، اکبر پورخلیل، کیوان بخشی پور، محرم شکرپور، عباس احمدیان و مجتبی باقرزاده، کانون استان تهران و تیم نظارت بر چاپ و توزیع محصولات به مقام اول تا سوم دست پیدا کردند و تیم بانوان پایگاه مقاومت‌ بسیج حمزه سیدالشهداء کانون نیز مقام اول را کسب کرد.

در رشته‌ی فوتسال آقایان این دوره از بازی‌ها تیم‌های کانون چاپ و کانون زبان ایران(الف) به فینال رسیدند و دو تیم‌ اداری مالی و امور مالی نیز در مرحله‌ی رده‌بندی با هم به رقابت پرداختند که در نهایت تیم فوتسال کانون‌چاپ مقام اول را کسب کرد و تیم‌ کانون زبان ایران با حضور نادر نورپور، علی آقایی، قاسم نوراللهی، محمود مزینانی، اسماعیل محمودیان، مهدی مسعودی، فاضل عیوضی و مرتضی حسنی و با سرپرستی علیرضا ایمانی به مقام دوم رسید و تیم‌های اداری مالی و تیم امور مالی به ترتیب سوم و چهارم شدند.

برای مشاهده تصاویر بیشتر از این مراسم به این جا مراجعه کنید.

۴ اسفند ۱۳۹۵ ۱۰:۴۸
تعداد بازدید : ۲,۷۶۴
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...