انتصاب مسئولان جدید در مراکز آموزشی کانون زبان ایران

انتصاب مسئولان جدید در مراکز آموزشی کانون زبان ایران
دکتر مصطفی مومنی، رییس کانون زبان ایران طی احکامی جداگانه سمانه صفایی را به عنوان مسئول مرکز آموزشی هفده شهریور- تهران، سهیل ربیعی را به عنوان مسئول مرکز آموزشی نور- مازندران، سعید اسماعیلی زینی را به عنوان مسئول مرکز آموزشی مهریز- یزد، عباس ایزدی فر را به عنوان مسئول مرکز آموزشی فریدونکنار – مازندران و محمد علی طالشی را به عنوان مسئول مرکز آموزشی آمل برادران- مازندران منصوب کرد.
 

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در بخشی از این احکام آمده است: "امید است با استعانت از خداوند متعال و همراهی کارکنان و مدرسان گرامی، در انجام وظایف محوله و پیشبرد امور آن مرکز موفق و منصور باشید."

گفتنی است، مرکز آموزشی هفده شهریور در میدان شهدا، خیابان 17 شهریور، نرسیده به چهار راه شمس (دروازه دولاب)، سازمان درسا قرار دارد و شماره تلفن این مرکز ۳۳۶۷۷۴۴۱(۰۲۱) می‌باشد.

مرکز آموزشی نور- مازندران در خیابان امام خمینی، روبه روی بانک ملی، جنب پاساژ واقع شده است و برای ثبت نام در این مرکز می‌توانید با شماره تلفن ۴۴۵۱۲۲۰۰ (۰۱۱) تماس حاصل نمایید.

همچنین مرکز آموزشی فریدونکنار- مازندران در خیابان امام خمینی، نبش امام خمینی 22، روبه روی مسجد سجاد قرار دارد و شماره تلفن ۳۵۶۶۶۷۰۷ (۰۱۱) مربوط به این مرکز است.

مرکز آموزشی آمل برادران مازندران نیز در خیابان امام خمینی، آفتاب 5، اولین چهار راه سمت چپ، رو به روی پارکینگ شهرداری واقع شده است و علاقه مندان به ثبت نام در این مرکز می‌توانند با شماره تلفن ۴۴۲۲۳۳۰۲ (۰۱۱) تماس حاصل نمایند.

مرکز آموزشی مهریز یزد در شهرک شهید رجایی، جنب دبیرستان دخترانه بنت‌المهدی قرار دارد و شماره تلفن ۳۲۵۳۱۵۶۰ (۰۳۵) مربوط به این مرکز است.

۱۰ مهر ۱۳۹۸ ۱۰:۲۴
تعداد بازدید : ۴,۴۷۵
همکاران سعادت آباد
۱۳۹۸/۰۷/۱۰
0

سرکار خانم صفایی عزیز انتصاب شایسته شما را تبریک عرض نموده و امید است در پیشبرد اهداف کانون زبان موفق و موید باشید.

سید مرتضی آصفی
۱۳۹۸/۰۷/۱۰
0

با سلام و درود و سپاس فراوان از جناب دکتر مومنی ریاست محترم کانون زبان ایران و معاونین گرامی بابت حسن اعتماد به مسئولین معرفی شده مراکز(آمل - نور - فریدونکنار) کانون زبان استان مازندران که در دوره سرپرستی خوش درخشیدند و با آرزوی توفیق روزافزون برای این عزیزان از درگاه حضرت حق ، پیروزی و موفقیت خانواده بزرگ کانون زبان ایران را برای رسیدن به قله های رفیع (همچون رکوردتابستان سال جاری ) در پاییز 98آرزومندم .

محسن طاهرنژاد
۱۳۹۸/۰۷/۱۰
0

جناب آقای سعید اسماعیلی،دوست و همکار عزیز،انتصاب جنابعالی را به عنوان مسئول مرکز صمیمانه تبریک عرض می کنم.همواره شاد و سربلند باشید.

رحیمی
۱۳۹۸/۰۷/۱۱
0

همکاران محترم اقایان طالشی, ایزدیفر و ربیعی انتصاب شما را تبریک عرض می کنم و از خدای بزرگ موفقیت و سربلندی برایتان ارزومندم.

همکاران وصال
۱۳۹۸/۰۷/۱۱
0

سرکار خانم صفایی، ضمن عرض تبریک ، موفقیت روزافزون شما را از خداوند منان خواستاریم.

عبدالوهاب قلی نژاد مازندران
۱۳۹۸/۰۷/۱۲
0

با عرض سلام و احترام، خدمت همکاران بزرگوار ؛ انتصاب شایسته تان را به عنوان مسئول مرکز آموزشی را صمیمانه تبریک عرض نموده و از خداوند منان آرزوی توفیق روز افزون را برای شما خواستارم.

همکاران مرکز آموزشی جویبار
۱۳۹۸/۰۷/۲۱
0

با عرض سلام و احترام ، همکاران عزیز جناب آقای ربیعی ، طالشی و ایزدی فرد، انتصاب شما را به سمت مسئول مراکز نور ، آمل و فریدونکنار تبریک عرض نموده و ارزوی توفیقات بیشتر را خداوند برایتان دارم . به امید روزهای بهتر و پر از موفقیت شما و کانون زبان مازندران


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...