سرپرست ادارۀ فناوری اطلاعات کانون زبان ایران:

ترم پاییز 98 یکی از منظم‌ترین ایام ثبت‌نام در کانون زبان بود

ترم پاییز 98 یکی از منظم‌ترین ایام ثبت‌نام در کانون زبان بود
امیر ثروتی، سرپرست ادارۀ فناوری اطلاعات کانون زبان ایران روند ثبت‌نام ترم پاییز را منظم، بدون اشکال و با کیفیت ارزیابی کرد و گفت: بدون شک در ترم پاییز یکی از منظم‌ترین و آرام‌ترین زمان‌های ثبت‌نام‌ را پشت سر گذاشتیم، دستیابی به این مهم مرهون تلاش و زحمات همۀ همکاران و دست‌اندرکاران این حوزه بود که لازم می‌دانم از همۀ این عزیزان تشکر و قدردانی کنم.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، ثروتی افزود: قبل از شروع ثبت‌نام ترم پاییز با تغییر در برخی از قوانین آموزشی همچون وقفۀ مجاز و غیرمجاز، تخفیف، انتقالی ورودی جدید، حذف تغییر سطح مبتدی و... تلاش کردیم تا سرعت این فرآیند را بهبود بخشیم؛ سپس با ارتقاء سرعت پردازش و همچنین تغییر ساختار نرم‌افزاری و سخت‌افزاری سرورها و نوع تقسیم‌بندی آن‌ها تلاش نمودیم تا در ایام شلوغ ثبت‌نام یک بار مناسب بر روی سرورها داشته باشیم. علاوه بر این با تغییر نوع اینترنت مورد استفاده در ادارۀ مرکزی و مراکز آموزشی توانستیم از این مرحلۀ دشوار عبور کنیم و یکی از آرام‌ترین ایام ثبت‌نام در کانون زبان را در این ترم را رقم بزنیم.

سرپرست ادارۀ فناوری اطلاعات در خصوص برگزاری آزمون آنلاین عنوان کرد: خدا را شاکر هستیم که بعد از گذشت چند ترم از برگزاری آزمون آنلاین، این آزمون از پایداری مناسبی برخوردار شده است و شاهد کمترین اشکالات در آن هستیم و با توجه به پیاده‌سازی سرویس جدید وب سرویس، زبان‌آموزان بلافاصله پس از شرکت در آزمون می‌توانند نمرات خود را در پنل شخصی‌شان مشاهده کنند و استرس کمتری داشته باشند.

ایشان همچنین پیرامون تغییراتی که در فرآیند فروش و توزیع کتاب صورت گرفته است گفت: سایت فروش کتاب از شکل فروش به صورت تکی به فروش کلی تغییر یافته است به گونه‌ای که زبان‌آموزان می‌توانند در یک خرید، هم محصولات آموزشی شامل کتاب اصلی و هم محصولات کمک آموزشی مانند مجله، کتاب‌های نمونه سوال و... را تهیه و سبد خرید خود را تکمیل  و سپس اقدام به واریز وجه آن نمایند. شایان ذکر است که توزیع محصولات آموزشی و کمک آموزشی همانند ترم‌های قبل از طریق مراکز آموزشی صورت می‌گیرد و در کلاس به زبان‌آموزان عرضه خواهد شد.

وی در خصوص برنامه‌های آتی این اداره عنوان کرد: به یاری خداوند در تلاش هستیم تا با بازخوردهایی که از مخاطبان و همکاران دریافت می‌کنیم، بتوانیم با درنظر گرفتن تمامی مسائل و امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، مشکلات زبان‌آموزان، مراکز آموزشی و همکاران عزیز را به حداقل برسانیم و به سطح رضایت مطلوب دست یابیم.

۱۵ مهر ۱۳۹۸ ۰۸:۵۷
تعداد بازدید : ۲,۱۲۰
محسن طاهرنژاد
۱۳۹۸/۰۷/۱۵
0

با سلام شایسته است اینجانب به عنوان مسئول مرکز صفاییه یزد از همکاران ادراه فناوری تشکر نمایم.مخصوصا در زمینه سرعت سامانه در زمان ترافیک ثبت نام های ترم پاییز 98 که اتفاق جدیدی بود. با سپاس

حسینی منش
۱۳۹۸/۰۷/۱۶
0

با سلام و احترام از تمامی زحمات حضرت عالی نهایت سپاس را دارد و بابت تمامی تلاشهای بی بدیلی که برای مجموعه کانون می کشید سپاسگزاریم.از خداوند متعال خواستارم سایسار توانمندی ها ، عنایات و همدلی های شما برزگان کانون همیشه مستدام بوده و وجود پرفروغتان این مسیر را بر ما رهنمون باشد.

نازنین مرادعلی
۱۳۹۸/۰۷/۱۸
0

با سلام و خسته نباشید خدمت همکاران گرامی، از زحمات شما صمیمیانه سپاسگزاریم . با امید به بهبود روز افزون

مرتضی عزیزپور
۱۳۹۸/۰۷/۲۰
0

باسلام تشکر و خسته نباشید ویژه به آقای ثروتی و تمامی همکاران بخش فناوری ترم پاییز 98 منظم ترین ترم در سالهای گذشته بوده است و امیدوارم این روند تداوم داشته باشد

بشیری
۱۳۹۸/۰۷/۲۲
5

باسلام مشگلی که تغییرسایت بوجود اورده دوباره عودت دادن دفتر ویاخرید نکردن ان اقلام وتجمیع شدن درشعبه شده و خرید اتی یا جاری زبان آموزان را بامشگل روبرو کرده. پیشنهادمی شودفروش دفاتر به پک student book اضافه شود .


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...