آثار ارسالی به دبیرخانۀ بخش ویژۀ کانون زبان در جشنوارۀ قصه‌گویی در حال داوری است

آثار ارسالی به دبیرخانۀ بخش ویژۀ کانون زبان در جشنوارۀ قصه‌گویی در حال داوری است
امیر صدرا درخشانی‌فر یکی از داوران بخش ویژۀ کانون زبان ایران در بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خصوص آثار ارسال شده به دبیرخانۀ این جشنواره گفت: مهلت ارسال آثار در تاریخ دهم مهرماه به اتمام رسید و بیش از 230 اثر به زبان‌های انگلیسی و غیرانگلیسی به دبیرخانه ارسال شده است.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، وی در خصوص داوری آثار عنوان کرد: هیات داوران این بخش متشکل از کارشناسان انگلیسی و غیرانگلیسی کانون زبان و همچنین بنده به عنوان منتقد ادبی است. هر یک از این آثار در چندین مرحله مورد ارزیابیِ کارشناسان قرار خواهد گرفت؛ آثار در ابتدا از جهت زبانی-ساختاری با استفاده از معیارهای استاندارد، رده‌بندی می‌شوند و سپس آثار منتخب به تیم داوران ارجاع شده و از نظر روایت‌شناسی، محتوایی، تناسب با گروه سنی، نوآوری، زبان بدن و سایر عناصر هنری رده‌بندی شده و در نهایت آثار منتخب نهایی به عنوان آثار برتر معرفی می‌شوند.

گفتنی است، اختتامیۀ بخش فیلم 90 ثانیه‌ای بیست و دومین جشنواره قصه‌گویی در آذرماه 98 (شب یلدا) برگزار خواهد شد و به نفرات برتر جوایز ارزنده‌ای تعلق خواهد گرفت.

۲۴ مهر ۱۳۹۸ ۱۵:۱۹
تعداد بازدید : ۲,۸۸۱
unknown
۱۳۹۸/۰۷/۲۵
0

I am definitely proud of the ILI as an outstanding language institute in Iran and so much pleased to see the great man,Mr.Derakhshanfar, as the critic of the festival here. Hope ILI members the best wishes turning into reality!


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...