مسئول بخش اسپانیایی کانون زبان:

مسئول بخش اسپانیایی کانون زبان: DELE مدرکی معتبر، شناخته شده و قابل ارائه در تمامی نهادها و ارگان‌های دولتی و خصوصی است

مسئول بخش اسپانیایی کانون زبان: DELE مدرکی معتبر، شناخته شده و قابل ارائه در تمامی نهادها و ارگان‌های دولتی و خصوصی است
توزیع کارت آزمون شفاهی زبان اسپانیایی DELE از 11 آبان‌ماه در مراکزی که پیش از این اطلاع‌رسانی شده بود، آغاز گردیده و شرکت‌کنندگان در این آزمون می‌توانند با مراجعه به مراکز یاد شده نسبت به دریافت کارت ورود به آزمون، اقدام نمایند؛ مسئول بخش اسپانیایی کانون زبان ایران در خصوص اهمیت این آزمون گفت: مدرک آزمون DELE، مدرک رسمی زبان اسپانیایی است که موسسۀ سروانتس تحت نظارت وزارت آموزش اسپانیا آن را صادر می‌کند.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، دکتر انسیه آزادی افزود: این مدرک، مدرکی معتبر و شناخته شده در دنیا و قابل ارائه در تمام نهادها و ارگان‌های دولتی و خصوصی است. اعتبار مدرک فوق، مادام‌العمر بوده و هیچگاه از اعتبار ساقط نخواهد شد، همچنین داشتن این مدرک برای اخذ پذیرش از برخی دانشگاه‌های اسپانیا امتیاز ویژه‌ای محسوب می‌شود.

وی گفت: “DELE” مخفف عبارت Diplomas de Espanal como Lengua Extranjera به معنای «دیپلم زبان اسپانیایی به عنوان زبان خارجی» است؛ آزمون DELE یک امتحان رسمی است که توسط موسسه سروانتس در سراسر دنیا ارائه می‌شود. در حال حاضر در ایران کانون زبان ایران تنها موسسه‌ای است که این آزمون بین‌المللی را سالیانه دوبار برگزار می‌نماید. در هر دوره، این امتحان در شش سطح بزرگسال و دو سطح نوجوان (در دو مرحلۀ کتبی و شفاهی) مطابق با استانداردهای تعیین شده توسط موسسه سروانتس برگزار می‌شود.

آزادی عنوان کرد: بخش کتبی آزمون این دوره در آذرماه (نوامبر) در شهرهای تهران، اصفهان و شیراز برگزار می‌گردد؛ آزمون کتبی سطح نوجوان در روز اول آذرماه و آزمون کتبی سطح بزرگسال در روز دوم آذرماه به صورت همزمان در سه شهر ذکر شده انجام می‌پذیرد.

مسئول بخش اسپانیایی کانون زبان به شرکت‌کنندگان در این آزمون توصیه کرد: گام اول برای موفقیت در آزمون، دقت در انتخابِ سطحی است که هر شرکت‌کننده با توجه به میزان آشنایی خود از زبان اسپانیایی برمی‌گزیند؛ مرحلۀ بعدی مراجعه به منابعی است که جهت آمادگی آزمون DELE ارائه می‌شوند، یکی از این منابع که توسط موسسۀ سروانتش معرفی شده است کتاب “Cornometro” است که در حال حاضر در کلاس‌های ویژۀ آمادگی آزمون DELE تدریس می‌شود و در نهایت رعایت تمامی موارد و نکاتی است که مسئولان، ممتحنان و مراقبان محترم برگزاری آزمون در روز امتحان و قبل از آن به شرکت‌کنندگان عزیز متذکر می‌شوند.

ایشان ادامه داد: در همۀ این آزمون‌ها چهار مهارت اصلی شنیداری، گفتاری، نوشتاری و درک مطلب به میزان یکسان مورد سنجش قرار می‌گیرد و هر چهار مهارت از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی در خصوص زمان اعلام نتایج آزمون اسپانیایی گفت: تقریبا سه ماه بعد از برگزاری آزمون، نتایج آن توسط موسسۀ سروانتس و از طریق ارسال ایمیل به شرکت‌کنندگان اعلام خواهد شد.

آزادی در بخش پایانی سخنانش عنوان کرد: امیدوارم با تلاش و همکاری همۀ دست‌اندرکاران و مسئولان محترم کانون زبان ایران بتوانیم در دوره‌های متمادی این آزمون بین‌المللی را با سطح کیفی بالا و مطابق با استانداردهای موسسه سروانتس در کانون زبان برگزار نماییم. همچنین لازم می‌دانم از تلاش‌ها، پیگیری‌ها و دقت نظر همکاران محترم به ویژه مسئول دفتر بخش اسپانیایی و برخی از مدرسان این دپارتمان که در این دوره و تمامی دوره‌ها با کمک‌ها و همراهی‌های بی‌دریغ خود سعی در هر چه بهتر برگزار شدن این آزمون دارند، تشکر و قدردانی ویژه نمایم.

۱۳ آبان ۱۳۹۸ ۱۰:۱۲
تعداد بازدید : ۲,۱۲۱
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...