بازدید نمایندۀ رشت در مجلس شورای اسلامی از کانون زبان این شهر

بازدید نمایندۀ رشت در مجلس شورای اسلامی از کانون زبان این شهر
جبار کوچکی‌نژاد، نمایندۀ شهر رشت در مجلس شورای اسلامی از برخی از مراکز آموزشی کانون زبان در این شهر بازدید و به طور مستقیم در جریان فعالیت‌های صورت گرفته در این مجموعۀ آموزشی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، وی در این دیدار در خصوص تعداد و رده‌های سنی زبان‌آموزان و دوره‌های انگلیسی و غیرانگلیسی ارائه شده در هر مرکز آموزشی اطلاعاتی را کسب کرد و پیرامون اهمیت یادگیری زبان و فعالیت مجموعۀ کانون زبان در این استان نکاتی را عنوان نمود.

گفتنی است، کانون زبان ایران در استان گیلان دارای دارای 17 مرکز آموزشی است و در آن‌ها زبان‌های انگلیسی، عربی، روسی و آلمانی به زبان‌آموزان (خواهران و برادران) گروه‌های سنی کودکان، نوجوانان و جوان و بزرگسال آموزش داده می‌شود. در برخی از مراکز این استان دورۀ انگلیسی در سفر نیز برگزار می‌گردد.

همچنین دفتر مدیریت این استان نیز در رشت، بلوار مدرس، مابین نیرو دریایی و میدان مصلی، نبش کوچه گل نیلوفر، پلاک 4 واقع شده است و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مراکز این استان می‌توانند با شماره تلفن ۳۳۳۳۸۹۲۱ (۰۱۳) تماس حاصل نمایند.

بازدید نماینده مجلس از مراکز گیلان2

۱۴ آبان ۱۳۹۸ ۱۱:۵۲
تعداد بازدید : ۲,۴۹۴
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...