هم‌زمان با ایام خجسته و مبارک ربیع الاول

برگزاری مجدد «جمعه فیلم‌های کانون زبانی»

برگزاری مجدد «جمعه فیلم‌های کانون زبانی»
کانون زبان ایران، پس از اولین تجربۀ موفق اکران انیمیشن‌های برگزیدۀ دنیا به زبان اصلی (جمعه فیلم)، دور دوم این طرح را هم‌زمان با ایام خجسته و مبارک ربیع الاول تقدیم علاقه‌مندان می‌کند.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، انیمیشن‌های این دوره نیز از میان جدیدترین و جذاب‌ترین انیمیشن‌های انگلیسی روز دنیا انتخاب شده‌اند و اکران آن‌ها با کیفیت بالا و همراه با زیرنویس انگلیسی خواهد بود.

همچنین به منظور بهره‌مندی هر چه بیشتر تماشاگران از اهداف آموزشی این طرح، علاقه‌مندان قادر خواهند بود تا هنگام ثبت‌نام در سامانۀ جامع کانون زبان (app.ili.ir)، ضمن تهیه بلیت، گزیده‌ای از واژگان و اصطلاحات کلیدی هر انیمیشن را دریافت نمایند.

علاوه بر این، قبل و بعد از اکران فیلم مجری برنامه به ارائۀ توضیحاتی به زبان انگلیسی در خصوص آن می‌پردازد.

گفتنی است، محل برگزاری این رویداد همانند گذشته در سالن غدیر مرکز آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب است و علاقه‌مندان به شرکت در آن می‌توانند از ساعت ۱۶ تا ۱۸ به تماشای انیمیشن بپردازند.

۱۴ آبان ۱۳۹۸ ۱۶:۳۵
تعداد بازدید : ۱۰,۰۰۳
سینا شایگانی
۱۳۹۸/۰۹/۰۷
0

سلام.این فیلم ها تو همه شهر ها اکران میشه ؟؟؟

مهلا بابایی
۱۳۹۸/۰۹/۲۲
0

حیف برای اراک زوتوپیای تکراریه

طاها احمدی
۱۳۹۸/۰۹/۲۶
4

برای دزفول هم هست؟

Marya
۱۳۹۸/۱۲/۱۲
0

کاش ili این فیلم هارو به صورت آنلاین تو سایت هودش بذاره.


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...