همزمان با هفته جهانی زبان ایتالیایی؛

دپارتمان زبان ایتالیایی کانون زبان ایران افتتاح می‌شود

دپارتمان زبان ایتالیایی کانون زبان ایران افتتاح می‌شود
دپارتمان زبان ایتالیایی کانون زبان ایران روز چهارشنبه 22 آبان با حضور رییس کانون زبان ایران و دبیر اول سفارت ایتالیا در ایران افتتاح می‌شود.
به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، دپارتمان زبان ایتالیایی که از ابتدای ترم جاری فعالیت خود را آغاز کرده است، صبح روز چهارشنبه 22 آبان ماه، همزمان با هفته جهانی زبان ایتالیایی که همه ساله در نیمه نخست پاییز از سوی سفارت ایتالیا در کشورهای مختلف جهان برگزار می‌شود، رسما گشایش می‌یابد.
بنابراین گزارش، در این مراسم، مدیران ارشد کانون زبان ایران و آقای وینچنزو روسوسپنا، دبیر اول و مسئول دفتر فرهنگی سفارت ایتالیا در تهران و جمعی دیگر از میهمانان ایتالیایی حضور خواهند داشت.
گفتنی است، کانون زبان ایران درحال‌ حاضر با دارا بودن ۲۹۳ شعبه و مرکز آموزشی در سراسر کشور، آموزش ۷ زبان خارجی شامل انگلیسی، عربی، فرانسه، آلمانی، روسی و اسپانیایی و فارسی به غیر فارسی زبان‌ها را به بیش از یک میلیون زبان‌آموز در سال برعهده دارد و اکنون دوره‌های زبان ایتالیایی به‌عنوان هشتمین زبان خارجی در مراکز آموزشی کانون زبان ایران آموزش داده می‌شود.
دکتر آنتونیا شرکاء، مدیر دپارتمان زبان ایتالیایی کانون زبان ایران در این خصوص می‌گوید: «مهم‌ترین هدف از راه‌اندازی این دوره ها نشر و ترویج فرهنگ و ادبیات غنی ایرانی به زبان ایتالیایی و استفاده از فرهنگ و ادبیات ایتالیایی است؛ این دپارتمان برای این منظور و همچنین پاسخ به نیاز علاقه‌مندان به یادگیری زبان‌های مختلف بین‌المللی در محیطی سالم و تخصصی، آموزش زبان ایتالیایی به‌عنوان چهارمین زبان فراگیر مردم دنیا و همچنین شرکت در آزمون‌های چِلی، راه اندازی شده است.»
وی می افزاید: چِلی (CELI) عنوان آزمونی است که دانشگاه پروجا در ایتالیا در 6 سطح مطابق با استاندارد اتحادیه اروپا برای تعیین سطح آشنایی زبان‌آموزان به زبان‌های اروپایی برگزار می‌کند.
شایان ذکر است، مراسم افتتاح رسمی دپارتمان زبان ایتالیایی کانون زبان ایران روز چهارشنبه ۲۲ آبان ماه ساعت ۹ صبح در محل خیابان مطهری، خیابان جم، ساختمان مرکزی کانون زبان ایران برگزار می‌شود.
۲۰ آبان ۱۳۹۸ ۱۸:۳۳
تعداد بازدید : ۲,۷۱۷
زبان آموز انگلیسی
۱۳۹۸/۰۸/۲۰
0

سلام. لطفا دوره ترکی استانبولی رو هم راه اندازی کنید. ممنون


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...