مدیر کانون زبان استان البرز:

ایجاد علاقه برای فراگیری زبان دوم در کودکان، اولین وظیفۀ مدرسان این بخش است

ایجاد علاقه برای فراگیری زبان دوم در کودکان، اولین وظیفۀ مدرسان این بخش است
محسن فیض‌الهی، مدیر کانون زبان استان البرز در دیدار با مدرسان بخش کودکان این استان, آگاهی در خصوص نحوۀ ارتباط با کودکان را برای مدرسان ضروری عنوان کرد و افزود: ارتباط موثر و سازنده بین مدرس با زبان آموزان و والدین آن‌ها مهمترین اصل و ایجاد علاقه و انگیزه به فراگیری زبان دوم در کودکان اولین وظیفه مدرسان این بخش است.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در این دیدار که به منظور هماهنگ‌سازی در رویۀ کار و تدریس و همچنین جلوگیری از اختلاف نظرها و سلیقه‌ای عمل کردن مدرسان برگزار شد پیرامون زمان برگزاری جلسات ملاقات با والدین، روند تعیین سطح، ارتقا زبان آموزان سطح کودکان به نوجوانان، چگونگی رعایت قوانین و متدولوژی و... نکاتی مطرح شد.

گفتنی است، کانون زبان ایران در استان البرز دارای 6 مرکز آموزشی در شهرهای کرج و هشتگرد است و در آن‌ها زبان‌های انگلیسی، فرانسه، روسی، آلمانی و اسپانیایی به زبان‌آموزان (خواهران و برادران) گروه‌های سنی کودک، نوجوان و جوان و بزرگسال آموزش داده می‌شود.

همچنین در این مرکز دوره‌های مکالمۀ ویژه، بحث آزاد و آمادگی آزمون A1 آلمانی نیز برگزار می‌گردد.

۲۱ آبان ۱۳۹۸ ۱۰:۵۱
تعداد بازدید : ۲,۰۵۷
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...