برگزاری دومین دوره‌ی "مکاتبات بازرگانی" (LMS)

برگزاری دومین دوره‌ی "مکاتبات بازرگانی" (LMS)
کانون زبان ایران برای ترم بهار دومین دوره‌ی "مکاتبات بازرگانی انگلیسی"را با استفاده از سیستم مدیریت آموزش (LMS) برگزار می نماید.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، این دوره یکی از دوره‌های مکمل آموزش زبان انگلیسی با اهداف ویژه‌ی کانون زبان ایران به خصوص انگلیسی با اهداف اداری- بازرگانی، مذاکرات بازرگانی و ... است که به منظور آشنایی مخاطبان با اصول نگارش حرفه‌ای انواع مختلف نامه، نمابر، پست الکترونیکی و memo اداری به زبان‌انگلیسی و آشنایی با اصطلاحات کاربردی و ساختارهای معمول در مکاتبات اداری- تجاری طراحی شده است.

مخاطبان این دوره که در 16 جلسه به مدت 2 ماه (2 جلسه در هفته) برگزار می‌شود، مدیران ادارات و  شرکت‌های دولتی و یا خصوصی فعال در امور بازرگانی، مسئولان، کارشناسان و یا کارمندان امور قراردادها، استخدام، مالی، خرید و فروش شرکت‌های طرف همکاری با سازمان‌ها و یا شرکت‌های خارجی، دانشجویان رشته‌ی زبان با گرایش ترجمه و زبان آموزانی هستند که دوره های انگلیسی با اهداف اداری – بازرگانی و یا  مذاکرات بازرگانی کانون زبان را به اتمام رسانده‌اند.

تسلط به زبان انگلیسی سطح متوسط (Intermediate) و آشنایی با کامپیوتر و اینترنت از شرایط شرکت‌کنندگان در این دوره است.

دوره‌ی مکاتبات بازرگانی در روزهای شنبه و چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 10:30 صبح و همچنین 13 تا 15 بعدازظهر برگزار می‌شود و شرکت مستمر( حداکثر 4 جلسه غیبت) و مشارکت فعالانه در انجام  فعالیت‌ها از پیش شروط دریافت گزارش پایان دوره است.

لازم به ذکر است، به‌دلیل محدودیت ظرفیت کلاس‌ها (حداقل 7 و حداکثر 16) اولویت با افرادی است که زودتر نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

شایان ذکر است تاریخ شروع این دوره از هفته‌ی پایانی فروردین ماه است و علاقه‌مندان به شرکت در این دوره می‌توانند در بازه‌ی زمانی 14 اسفند 1395 الی 18 فروردین 1396 با مراجعه به آدرس اینترنتیwww.ilireg.ir بخش زبان‌آموزان در قسمت آموزش الکترونیک (مجازی) نسبت به پرداخت اینترنتی شهریه و ثبت نام خود اقدام نمایند.  

۱۶ اسفند ۱۳۹۵ ۱۲:۵۲
تعداد بازدید : ۳,۸۰۴
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...