برگزاری سومین دوره‌ی کلاس‌های مجازی نگارش مقالات علمی (Academic Writing)

برگزاری سومین دوره‌ی کلاس‌های مجازی نگارش مقالات علمی (Academic Writing)
سومین دوره‌ی کلاس‌های مجازی نگارش مقالات علمی(Academic Writing) با استفاده از سیستم مدیریت آموزش (LMS) برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در این کلاس که برای دانشجویان و اعضای هیئت علمی رشته‌های گوناگون طراحی شده است، شرکت کنندگان با مبانی نگارش پیشرفته، اجزا و اصول نگارش محتوای بخش‌های مختلف مقالات علمی پژوهشی در رشته های گوناگون (به زبان انگلیسی) آشنا خواهند شد.

همچنین تمامی منابع آموزشی مورد استفاده در این دوره از میان به روزترین کتاب‌های مبتنی بر اصول APA انتخاب شده و به صورت الکترونیک (ebook) در اختیار شرکت کنندگان قرار می‌گیرد.

شرکت کنندگان می‌توانند در طول دوره جلسات ضبط شده را به صورت آنلاین مشاهده و اسلایدهای مربوط به هر جلسه را به صورت فایل PDF دریافت نمایند.

گفتنی است، این دوره طی 16 جلسه در یک نوبت صبح (13-11) در روزهای شنبه و چهارشنبه توسط دکتر فاطمه نامی (مدیر بخش تکنولوژی آموزشی کانون زبان ایران و عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر) برگزار می‌شود و هزینه‌ی شرکت در آن 124 هزار تومان است.

شایان ذکر است تاریخ شروع این دوره از هفته پایانی فروردین ماه است و علاقه‌مندان به شرکت در این دوره می‌توانند در بازه‌ی زمانی 14 اسفند 1395 الی 18 فروردین 1396 با مراجعه به آدرس اینترنتی www.ilireg.ir  بخش زبان آموزان در قسمت آموزش الکترونیک (مجازی) نسبت به پرداخت اینترنتی شهریه و ثبت نام خود اقدام نمایند.  

با توجه به ظرفیت مشخص هر کلاس (20نفر) اولویت با افرادی است که زودتر ثبت نام نمایند و به شرکت‌کنندگان در این دوره گواهی پایان دوره اعطا خواهد شد.

۱۶ اسفند ۱۳۹۵ ۱۲:۵۶
تعداد بازدید : ۴,۱۸۸
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...