مدیر کانون زبان استان یزد:

گرمی حضور پر شور زبان‌آموزان، سرمای زمستان را بهاری خواهد کرد

گرمی حضور پر شور زبان‌آموزان، سرمای زمستان را بهاری خواهد کرد
همایش کارکنان کانون زبان استان یزد با حضور سید حسین پیغمبری، مدیر کل کانون پرورش فکری استان و رضا خادم آستانه، مدیر کانون زبان استان و جمعی از مسئولان و کارکنان اداری استان در مرکز آموزشی جمهوری برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در این جلسه خادم ضمن خیر مقدم به مدیر کل کانون پرورش فکری استان و ضمن تشکر از همکاری‌های فی مابین، بر لزوم وحدت بیشتر بین کانون زبان و کانون پرورش فکری تاکید و آن را موجب پیشرفت و ارتقاء اهداف کانون زبان دانست.

وی ضمن ارائۀ نتایج بررسی‌های آماری و همچنین پتانسیل‌های موجود برای افزایش زبان‌آموز در هر مرکز، توضیحاتی را در خصوص راهکارهای تبلیغ، جذب و نگهداشت زبان‌آموز  بیان نمود و گفت: به همت و تلاش همکاران استانی گرمی حضور پر شور زبان‌آموزان، سرمای زمستان  را بهاری خواهد کرد.

در ادامه مدیر کانون پرورش فکری خاطر نشان کرد: با همکاری یکدیگر می‌توانیم شرایط بهتری را برای آیندۀ کانون رقم بزنیم.

وی همچنین به درخواست کانون زبان مبنی بر برگزاری جمعه فیلم‌های کانون زبانی در این استان قول مساعدت داد.

گفتنی است، کانون زبان ایران در استان یزد دارای 8 مرکز آموزشی است و در آن زبان‌های ‌انگلیسی، عربی و فرانسه به زبان‌آموزان (خواهران و برادران) گروه‌های سنی کودک، نوجوان، جوان و بزرگسال آموزش داده می‌شود.

استان یزد

۱۶ آذر ۱۳۹۸ ۱۱:۳۱
تعداد بازدید : ۱,۲۶۵
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...