مدیر کانون زبان استان البرز:

همواره شعار «حق با مشتری است» را سرلوحۀ فعالیت‌های خود قرار دهید

همواره شعار «حق با مشتری است» را سرلوحۀ فعالیت‌های خود قرار دهید
نشست هماهنگی مدیران مراکز آموزشی استان البرز با حضور محسن فیض‌الهی، مدیر کانون زبان استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در این جلسه فیض‌الهی ضمن قدردانی از زحمات همکاران به جهت افزایش زبان‌آموز در ترم پاییز، این موفقیت را نتیجه همدلی و کار تیمی اعضای این مجموعه عنوان کرد.

وی در ادامه تکریم ارباب‌رجوع را رمز پیشبرد اهداف و خط مشی اول جذب بیشتر زبان‌آموز دانست و از هر یک از مسئولان خواست شعار «حق با مشتری است» را سرلوحۀ فعالیت‌های خود قرار دهند.

توسعۀ بخش‌های غیرانگلیسی و برون کانونی و همچنین برپایی جمعه فیلم های کانون زبانی از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه به آن‌ها پرداخته شد.

گفتنی است، کانون زبان ایران در استان البرز دارای 6 مرکز آموزشی در شهرهای کرج و هشتگرد است و در آن‌ها زبان‌های انگلیسی، فرانسه، روسی، آلمانی و اسپانیایی به زبان‌آموزان (خواهران و برادران) گروه‌های سنی کودک، نوجوان و جوان و بزرگسال آموزش داده می‌شود.همچنیندر این مرکز دوره‌های مکالمه ویژه، بحث آزاد و آمادگی آزمون A1 آلمانی نیز برگزار می‌گردد.

شایان ذکر است، برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مراکز آموزشی این استان می‌توانید با مدیریت استان با شمارۀ ۳۲۲۵۵۴۲۰ (۰۲۶) تماس حاصل نمایید.

 
 
۱۶ آذر ۱۳۹۸ ۱۱:۳۹
تعداد بازدید : ۱,۲۶۳
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...