رتبه‌های تک رقمی کانون زبان ایران در کنکور سراسری

رتبه‌های تک رقمی کانون زبان ایران در کنکور سراسری
در نشستی صمیمانه با حضور فاضل نظری، مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مصطفی مومنی، رییس کانون زبان ایران از افتخارآفرینان این مجموعۀ آموزشی در کنکور سراسری سال 1398 تجلیل به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در ابتدای این مراسم مومنی ضمن تبریک عنوان کرد: خوشحالم که در جمع فرهیختگانی از خانوادۀ بزرگ کانون زبان ایران حضور دارم، از نظر من این جلسه یک دیدار خانوادگی با حضور خواهران و برادران کوچکترم در کانون زبان است.

وی بیان کرد: همۀ شما عزیزان راه درست زندگی‌ را پیدا کرده‌اید و بعد از این هم پیدا خواهید کرد اما می‌خواهم به شما بگویم که همه چیز درس خواندن نیست؛ آن چه در زندگی به کارتان خواهد آمد این است که بدانید چطور با دیگران رفتار و تعامل کنید، حرف بزنید و آن‌ها را دوست بدارید و مهارت‌های زندگی کردن را بیاموزید.

تجلیل

ایشان ادامه داد: شما عزیزان مایۀ افتخار همۀ ما و آینده‌سازان این سرزمین هستید، امیدوارم که با درس‌ِ خود زندگی کنید و درس‌تان مایۀ موفقیت شما در زندگی باشد.

در ادامه این دیدار مدیر عامل کانون پرورش فکری اظهار داشت: بسیار خرسندم که در این جمع جوانانی کوشا و تلاش‌گر همچون شما عزیزان را می‌بینم، این شما هستید که می‌توانید آیندۀ این کشور را بسازید؛ اما نباید موفقیت خود را از موفقیت کشورتان جدا بدانید، این که برخی بخواهند حسابِ خود را از حساب جامعه جدا کنند، برای آیندۀ کشور بسیار نگران کننده است.

ایشان خاطر نشان کرد: درست است که موفقیت شخصی مهم است، اما موفقیت جامعه نیز حائز اهمیت است، موفقیت خود را در موفقیت جامعه تصور کنید و سرنوشت خود را از سرنوشت اجتماع جدا ندانید.

مدیرعامل

نظری در بخش دیگر سخنانش در خصوص اهمیت فراگیری زبان‌های غیر انگلیسی گفت: یک زبان تازه دری به سوی افق‌های تازه است، هر زبانی حلاوت و زیبایی خود را دارد. از آن جایی که این استعداد در شما وجود دارد پس حتما زبان‌های دیگر را نیز بیاموزید.

وی در ادامه به برخی علم‌های بیهوده و بی فایده اشاره کرد و گفت: برخی علم‌ها به معنی واقعی علم نیستند بلکه تنها محفوظات ما هستند، انتخاب آگاهانۀ شما برای زندگی‌ و قدم گذاشتن در مسیر درست است که اهمیت دارد.

تجربۀ زندگی اجتماعی و تک بعدی نبودن از دیگر موضوعاتی بود که نظری بر آن‌ها تاکید کرد و گفت: موفقیت‌هایتان باید ادامه‌دار باشد و این موفقیت فعلی‌تان باید در ادامه و راستای موفقیت‌های دیگر قرار بگیرد چرا که این مهم یک مقولۀ چند بعدی است.

رشد همه جانبه، تجربۀ اجتماعی ودوستیابی عاقلانه از دیگر موضوعاتی بود که مدیر عامل کانون پرورش فکری بر آن‌ها تاکید کرد.

تجلیل

وی در بخش پایانی سخنانش با اشاره به اهمیت نقش خانواده در کسب موفقیت بیان داشت: جداشدن از خانواده و قطع کردن رشتۀ پیوند با آن به منظومۀ موفقیت عمومی انسان لطمه خواهد زد، پس لازم است پیوندتان را با خانواده حفظ کنید.

گفتنی است، در این مراسم از علیرضا سخایی راد، رتبۀ اول ریاضی، آریا جلالی، رتبۀ چهارم ریاضی و مهران منتظر، رتبۀ نهم ریاضی، فرهنگ امیری، رتبۀ سوم تجربی، گلسا مصباحی، رتبۀ هفتم تجربی، سیاوش کیانپور، رتبۀ نهم تجربی و سیدمهدی زارع زاده ابرقویی و امیر حسام زارع رتبه‌های دهم تجربی و امین ایمان‌پور، رتبۀ سوم گروه آزمایشی علوم‌انسانی که از زبان‌آموزان کانون زبان ایران بوده‌اند، تجلیل و قدردانی شد.

تجلیل

تجلیل

تجلیل3

تجلیل4

۱۷ آذر ۱۳۹۸ ۱۵:۵۸
تعداد بازدید : ۶,۸۴۴
امیرعلی
۱۳۹۸/۰۹/۱۷
0

تجلیل از این عزیزان بسیار کار زیبایی بود سخنان جلسه بسیار دلنشین و آموزنده بود.شاهد موفقیت های بیشتری از کانون زبان باشیم انشا ا...


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...