تبریک نوروزی رییس کانون زبان ایران

تبریک نوروزی رییس کانون زبان ایران

به نام خداوند بخشنده مهربان

سپاس و شکر خداوند متعال را که کاینات هماره به نفحات هستی بخش او جان تازه می گیرد؛ باشد که به فرموده پیامبر عظیم الشأن اسلام (ص) هوشیار و سرشار از نسیم‌های الهی از فرصت‌ها بهره‌مند شویم.

             گوش و هش دارید این اوقات را

                                                             در ربایید این چنین نفحات را

                                                                                                                     (مولوی)

اکنون که آهنگ دگرگونی ایام جلوه‌ای دیگر از نو شدن روزگار و طبیعت را همچو نعمتی به زیبایی بهار نمایان می‌کند، فرارسیدن سال نو و ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) را به همه مخاطبان و همکاران ارجمند شادباش می‌گویم. برای همه شما عزیزان سالی سرشار از سلامتی، شادی و برکت آرزو دارم.
۲۹ اسفند ۱۳۹۵ ۱۸:۴۱
تعداد بازدید : ۳,۲۹۸
احمد رضا بهارلو
۱۳۹۶/۰۱/۱۴
5

با سلام و عرض تبریک از جوار مرقد امام مهربانیها،زحمات جنابعالی را در ارتقای کمی و کیفی u کانون زبان ایران را ارج می نهم و سلامتی و موفقیت هر چه بیشتر شما را در سال جدید از خداوند منان ارزومندم.در پناه حق محفوظ باشید. با احترام احمدرضا بهارلوسرپرست کانون
زبان خراسان رضوی

سیده زینب دیده ور
۱۳۹۶/۰۱/۲۳
5

نوروز یادگار ماندگار یاران و نیاکان این دیار همواره نوید بخش افکار نو، کردار نو و تصمیم های نو برای آینده است. پاسداشت این نیکی ها و زیبایی ها بر شما و سایر همکاران گرامی باد.


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...