انتصاب مسوول آزمون‌های بین‌الملل معاونت آموزشی

انتصاب مسوول آزمون‌های بین‌الملل معاونت آموزشی
دکتر علیرضا اسلامی، معاون آموزشی کانون زبان ایران با صدور حکمی هانیه تقدسی را به عنوان مسوول آزمون‌های بین‌الملل این معاونت منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در بخشی از این حکم آمده است: «امید است با تلاش و پشتکار مجدانه در برگزاری هر چه منظم‌تر آزمون‌های بین‌الملل، بیش از پیش بر اعتبار و جایگاه علمی کانون زبان ایران بیفزایید.»

گفتنی است، تقدسی فارغ‌التحصیل رشتۀ زبان و ادبیات انگلیسی در مقطع کارشناسی از دانشگاه علامه طباطبایی و همچنین کارشناسی ارشد از دانشگاه آزاد اسلامی است.

 وی از سال ۱۳۸۳ همکاری خود را با کانون زبان ایران به عنوان مدرس در مرکز آموزشی کرج  آغاز کرد. برگزاری دوره‌های توجیهی ارتقا مدرسان، کارشناس تعیین سطح در بخش‌های نوجوانان و بزرگسالان، کارشناس نظارت و ارزیابی مدرسان در مقاطع کودک، نوجوان و بزرگسالان، تدریس در جهاد دانشگاهی دانشگاه تهران، مدرس IELTS  و تولید محتوای آزمون EPT  در سوابق علمی ایشان به چشم می‌خورد.

۲۲ دی ۱۳۹۸ ۰۹:۵۰
تعداد بازدید : ۳,۲۱۰
مروارید درودی زاده
۱۳۹۸/۱۰/۲۲
0

خانم تقدسی عزیز امیدوارم همیشه در مسیر موفقیت واعتلای نام کانون زبان ایران گام بردارید.

امیر احمدگلی
۱۳۹۸/۱۰/۲۲
5

این انتخاب بسیار شایسته رو به سرکاره خانوم تقدسی و کل مجموعه کانون زبان تبریک می گم

ماهرخ مخصوص
۱۳۹۸/۱۰/۲۳
5

سرکار خانم هانیه تقدسی عزیز و پرتوان با ارزوی موفقیت روزافزون برای شما استاد خاص و بزرگوار و دوست داشتنی . از خداوند متعال ارزو دارم تا همیشه شاداب و سالم در کنار عزیزانتون در اوج بدرخشید .

فاطمه همتی
۱۳۹۸/۱۰/۲۳
0

استاد تقدسی بزرگوار و عزیز،حضور شما در مجموعه کانون زبان ایران قطعا باعث ارتقا و رشد این مجموعه بوده و خواهد بود و از خداوند متعال برایتان ارزوی موفقیت روزافزون را خواهانیم .

افشاری از عظیمیه کرج
۱۳۹۸/۱۰/۲۳
0

خانم تقدسی عزیزو گرامی این انتصاب شایسته را به شما و خانواده کانون زبان تبریک میگم و صمیمانه برای شما آرزوی موفقیت و ارتقائ روز افزون دارم.

قلی پور
۱۳۹۸/۱۰/۲۴
0

این انتخاب شایسته را به شما سرکار خانم تقدسی تبریک عرض نموده و آرزوی موفقیت و سلامتی را برای شما از خداوند منان خواستارم قلی پور - مرکز آموزشی تجریش

بهناز رنجدیده
۱۳۹۸/۱۰/۲۶
5

خانم تقدسی، دوست و همکار عزیزو بزرگوارم، انتصاب بجا وشایسته شمارا که بیانگر تعهد، کارآمدی، لیاقت و شایستگی های برجسته تان میباشد از صمیم قلبم تبریک عرض مینمایم. آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون از ایزد منان مسالت دارم.

سروش اسدسنگابی(دفتر مرکزی استان فارس)
۱۳۹۸/۱۰/۲۶
0

سرکار خانم تقدسی با عرض درود و احترام، بدین گونه انتخاب شایسته جنابعالی را در سمت جدید تبریک عرض می نمایم. امید است در پرتو الطاف حضرت حق، بیش از پیش موفق و پیروز باشید.

مهدیه علیمردانی
۱۳۹۸/۱۰/۲۹
0

انتصاب شایسته جنابعالی را به شما و خانواده بزرگ کانون تبریک عرض میکنم. آرزومند روزهای متعالی تر و علمی تر برای کانون و درخشش آن در سطح بین الملل هستیم.


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...