مراسم فارغ‌التحصیلی زبان‌آموزان مرکز یاسوج برگزار شد

مراسم فارغ‌التحصیلی زبان‌آموزان مرکز یاسوج برگزار شد
اولین مراسم فارغ‌التحصیلی زبان‌آموزان سطح Reach4 مرکز آموزشی یاسوج با حضور کبری اخلاقی‌نیا، مدیر کانون زبان استان کهگیلویه و بویراحمد و منصوره اشرفی، مدرس مرکز برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در این مراسم اخلاقی‌نیا ضمن تبریک به زبان‌آموزان و خانواده‌های آنان از مدرسان و کارکنان مرکز تقدیر و تشکر نمود و در ادامه بر ضرورت و اهمیت یادگیری زبان دوم تاکید کرد.

 وی همچنین از راه‌اندازی و گسترش دوره‌ها و بخش‌های جدید در آینده‌ای نزدیک در استان خبر داد.

اجرای نمایش به زبان انگلیسی، اهدای لوح تقدیر به زبان‌آموزان و... از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

گفتنی است کانون زبان ایران در استان کهگیلویه و بویراحمد دارای 2 مرکز یاسوج و گچساران است، در مرکز یاسوج زبان انگلیسی به خواهران و برادران گروه‌های سنی کودک، نوجوان و جوان و بزرگسال آموزش داده می‌شود. این مرکز در خیابان راهنمایی، میدان شهید فهمیده، بلوار باهنر، فرعی2 پلاک37 واقع شده و شماره تلفن 33227681-074 مربوط به این مرکز است.

همچنین در مرکز آموزشی گچساران زبان انگلیسی به خواهران و برادران در رده‌های سنی نوجوان، جوان و بزرگسال آموزش داده می‌شود. این مرکز در بلوار ولی عصر، جنب مرکز فرهنگی هنری شماره1 کانون پرورش فکری قرار گرفته و شماره تلفن: 32227221-074مربوط به این مرکز است.
۲۴ دی ۱۳۹۸ ۱۰:۳۴
تعداد بازدید : ۱,۷۰۴
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...