"جمعه فیلم‌های کانون زبانی" این بار در یزد

"جمعه فیلم‌های کانون زبانی" این بار در یزد
رضا خادم آستانه، مدیر کانون زبان استان یزد از برگزاری جمعه فیلم در این استان با حضور بیش از یکصد زبان‌آموز یزدی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، خادم هدف از برگزاری این برنامه را افزایش توان شنیداری و درک مطلب زبان‌آموزان عنوان کرد و افزود: این مهم از طریق آموزش تصویری زبان انگلیسی در محیطی شاد و توام با تفریح صورت می‌پذیرد.

در ابتدای این برنامه، محمد مهدی میرحسینی، از مدرسان با سابقه بخش بزرگسالان استان در مورد واژه‌های کلیدی فیلم توضیحاتی را ارائه کرد و پس از نمایش فیلم نیز با طرح سوالاتی از زبان‌آموزان میزان درک آنها را از فیلم مورد سنجش قرار داد.

گفتنی است، علاقمندان می‌توانند جهت تهیه بلیت و شرکت در این برنامه در جمعه‌های آتی، به دفاتر مراکز آموزشی استان یزد مراجعه و یا با شماره 36280111 (035) تماس حاصل نمایند.

جمعه فیلم یزد 2

جمعه فیلم یزد 3

۱ بهمن ۱۳۹۸ ۱۰:۵۲
تعداد بازدید : ۲,۲۵۳
سروش کریمی
۱۳۹۸/۱۱/۰۲
0

خیلی ممنون از جناب آقای خادم آستانه و استاد میرحسینی عزیز بابت برگزاری این جمعه فیلم. امیدوارم با حمایت و تداوم چنین برنامه هایی از سوی کانون زبان ایران روز به روز شاهد پیشرفت سطح دانش زبان انگلیسی زبان آموزان به خصوص در بخش شنیداری و گفتاری باشیم. مدرس کانون زبان ایران - مرکز آموزشی یزد

محسن
۱۳۹۸/۱۱/۰۲
0

بسیار برنامه خوبی بود. ممنون از مسئولین.


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...