رییس شورای شهر سرایان (خراسان جنوبی):

حضور کانون زبان در سرایان از مواهب ارزنده در جهت اعتلای علمی منطقه خواهد بود

حضور کانون زبان در سرایان از مواهب ارزنده در جهت اعتلای علمی منطقه خواهد بود
مهدی عظیمی، رییس شورای شهر سرایان در دیدار با طاهره دلاوریان، سرپرست کانون زبان استان خراسان جنوبی از حضور کانون زبان در این شهر استقبال کرد و افزود: حضور کانون زبان در سرایان از مواهب ارزنده در جهت اعتلای علمی ساکنین این شهر خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، وی همچنین در خصوص هرگونه همکاری در جهت راه‌اندازی مرکز آموزشی کانون زبان در سرایان قول مساعدت داد.

همچنین در این جلسه دلاوریان با قدردانی از تلاش‌های مسئولان شهرستان به منظور راه‌اندازی مرکز سرایان به بیان تاریخچه‌ای از کانون زبان و نقش و اهمیت این مجموعۀ آموزشی پرداخت و ضمن ابراز امیدواری برای راه‌اندازی هرچه زودتر مرکز سرایان، نوید برگزاری دوره‌های کانون زبان در شهرستان فردوس را داد.

گفتنی است، کانون زبان ایران در استان خراسان جنوبی دارای 4 مرکز آموزشی ( 2مرکز در بیرجند، 1 مرکز در قائن و 1 مرکز در طبس) است. دفتر مدیریت کانون زبان استان نیز در خیابان امام موسی صدر غربی، حاشیه میدان امام سجاد (ع) واقع شده و علاقه‌مندان می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۲۴۳۴۱۴۲,۳۲۴۳۴۵۲۰ (۰۵6) با این بخش تماس حاصل نمایند.

۲ بهمن ۱۳۹۸ ۱۱:۰۳
تعداد بازدید : ۱,۶۲۴
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...