جشنوارۀ زبان‌آموزی «آدم برفی دلتنگتیم...» در یزد برگزار شد

جشنوارۀ زبان‌آموزی «آدم برفی دلتنگتیم...» در یزد برگزار شد
همزمان با ایام‌ الله دهۀ فجر، جشنوارۀ زبان‌آموزی با عنوان «آدم برفی دلتنگتیم ...» ویژۀ زبان‌آموزان مرکز کودکان یزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، این جشنواره با حضور سیدحسین پیغمبری، مدیرکل کانون پرورش فکری استان و رضا خادم، مدیر کانون زبان استان و با همت و پیگیری ملیحه شعبانی، مسئول مرکز کودکان استان با موضوع آدم برفی و در قالب آثار هنری اعم از نقاشی، کاردستی و ... به همراه جملاتی مرتبط و به زبان انگلیسی اجرا گردید.

جشنواره زبان آموزی

بنابراین گزارش، مدیر کانون زبان استان یزد هدف از برپایی این جشنواره را افزایش علاقه‌مندی زبان‌آموزان به یادگیری زبان دوم و ایجاد شادی، نشاط و پویایی مجموعه در راستای تکریم ارباب رجوع عنوان نمود و آن را گامی موثر در به کارگیری مهارت‌های زبانی و خلاقیت زبان‌آموزان دانست.

همچنین مدیر کل کانون پرورش فکری استان نیز از برپایی این جشنواره ابراز خرسندی نمود و ضمن تشکر و قدردانی از مسئولان و برگزارکنندگان جشنواره، بر نمایش عمومی آثار در نمایشگاهی که به زودی توسط کانون پرورش فکری افتتاح می‌شود، تاکید کرد.

۲۷ بهمن ۱۳۹۸ ۱۱:۲۶
تعداد بازدید : ۱,۲۸۱
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...