«سرپرست ادارۀ فناوری اطلاعات» کانون زبان ایران منصوب شد

«سرپرست ادارۀ فناوری اطلاعات» کانون زبان ایران منصوب شد
دکتر مصطفی مومنی، رییس کانون زبان ایران طی حکمی فرزاد قدکچی را به عنوان سرپرست ادارۀ فناوری اطلاعات منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، توسعه و اصلاح زیر ساخت‌های فناوری اطلاعات کانون زبان، افزایش سطح امنیت سامانه‌های موجود، یکپارچه‌سازی و تجمع سامانه‌ها، ارتقاء سطح کیفیت خدمات‌رسانی به زبان‌آموزان، مدرسان، کارکنان و مراکز از مهمترین مسئولیت‌های سرپرست جدید است که رییس کانون زبان در این حکم به آن‌ها اشاره کرده است.

همچنین هماهنگی و همراهی کامل با ادارات ستادی به خصوص حوزه‌های مالی، اداری و آموزش و توجه جدی به مقوله فناوری‌های نوین در حوزۀ ارتباطات و اطلاعات از دیگر وظایف سرپرست ادارۀ فناوری اطلاعات است که در این حکم بر آن‌ها تاکید شده است.

گفتنی است، قدکچی دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشتۀ معماری کامپیوتر است؛ وی پیش از این مسئولیت‌هایی همچون مدیر IT، سرپرست کنترل پروژه و... را در شرکت‌های مختلف بر عهده داشته است. تدریس در دانشگاه نیز در سوابق ایشان به چشم می‌خورد. 

۲۸ بهمن ۱۳۹۸ ۱۰:۲۵
تعداد بازدید : ۳,۲۰۲
همکار
۱۳۹۸/۱۱/۲۹
0

سلام به سرپرست جدید اداره فن آوری تبریک میگم در خبر اشاره ای به سرپرست قدیم نشده آیا آقای ثروتی در کانون هستند یا به سازمان دیگری می روند؟؟

مریم بلوچی
۱۳۹۸/۱۲/۰۵
5

باسلام و تبریک خدمت اقای مهندس فرزاد قدکچی بسیار عالی امیدوارم که در تمام مراحل زندگیتان موفق باشید....


زبان اموز
۱۳۹۸/۱۲/۰۶
0

سلام ببخشید تاریخ ازمون های انلاین تغیر نمیکنه؟


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...