گواهی «قدمت و ثبت در خاطرات جمعی» به کانون زبان ایران اهدا شد

گواهی «قدمت و ثبت در خاطرات جمعی» به کانون زبان ایران اهدا شد
در حاشیۀ نشست فصلی مدیران استانی و ستادی کانون زبان ایران گواهی «قدمت و ثبت در خاطرات جمعی» از سوی کمیسیون ملی یونسکو به این مجموعۀ آموزشی اهدا شد.
به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در این مراسم دکتر امیر روشن‌بخش، معاون ارتباطات و امور مشارکت‌ها و سرپرست گروه ارتباطات کمیسیون ملی یونسکو در ایران ضمن ارائۀ توضیحاتی در خصوص فعالیت‌های یونسکو عنوان کرد: این نشان به سازمان‌هایی اهدا می‌شود که محبوبیت اجرایی دارند و در بین مردم برند خوش‌نامی هستند و کانون زبان ایران که در سال ۱۳۰۴ تاسیس شده است جزو خوشنام ترین و موفق ترین نامها و نشانهای ایران است.

 

نشان قدمت 2

در ادامه این مراسم گواهی قدمت و ثبت در میراث معنوی به کانون زبان ایران تقدیم شد.
گفتنی است، کمیسیون ملی یونسکو سازمان‌هایی که بیش از دو نسل دارای قدمت هستند را در فرآیندی تاریخی، رصد و در راستای هویت سنجی در قالب «گواهی قدمت»  آنان را در حافظۀ جمعی و معنوی جمهوری اسلامی ایران ثبت می‌نماید؛ این گواهینامه به عنوان سندی تاریخی، در سایت کمیسیون ثبت و ضبط خواهد شد و مرجعی رسمی در جهت اثبات قدمت، ارزش، خوشنامی و همچنین صحت سبقۀ آن سازمان خواهد بود.

نشان قدمت 3

 

۳ اسفند ۱۳۹۸ ۰۱:۰۰
تعداد بازدید : ۴,۰۵۵
زهرا نامداری
۱۳۹۸/۱۲/۰۱
5

تبریک میگم. به امید موفقیت های آتی

ماهرخ مخصوص
۱۳۹۸/۱۲/۰۳
0

تبریک به کانون زبان ایران و با ارزوی موفقیت روزافزون

سروش کریمی
۱۳۹۸/۱۲/۰۳
0

تبریک! باعث افتخار هست که از سابقه 94 ساله کانون توانستم 19 سال را به صورت زبان آموز و مدرس در این موسسه فعال باشم. امیدوارم روز به روز شاهد پیشرفت و افزایش کیفیت هرچه بیشتر کانون زبان ایران باشیم. مدرس کانون زبان ایران - یزد

مهدیه علیمردانی
۱۳۹۸/۱۲/۰۸
0

تبریک به خانواده بزرگ کانون زبان ایران. به امید درخشش هر چه بیشتر ما بر فراز قله های موفقیت، دانش و اخلاق. کانون هرگز نمی میرد.


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...