اطلاعیه در خصوص برگزاری آزمون های کتبی سطوح Advanced 3, High Intermediate 3, Intermediate 3

اطلاعیه در خصوص برگزاری آزمون های کتبی سطوح Advanced 3, High Intermediate 3, Intermediate 3
پیرو درخواست برخی از زبان آموزان و خانواده های ایشان مبنی بر مشکلات شخصی برای آزمون کتبی در فروردین ماه (همچون کنکور و سفر و...) بدینوسیله به آگاهی می‌رساند، آزمون های فاینال سطوح Advanced 3, High Intermediate 3, Intermediate 3 امکان برگزار شدن به صورت آنلاین را ندارند زیرا بخش مهمی از این آزمون‌ها شنیداری است و فقط باید به صورت حضوری برگزار شود.
در این راستا به پیشنهاد شورای کارشناسی کانون زبان، این آزمون ها در ۲ تاریخ برگزار می شود تا هر زبان آموز این سطوح، به انتخاب خود، فقط در یکی از آزمون‌ها شرکت کند.
آزمون اول در تاریخ ۲۰ اسفند ساعت ۱۷ (طبق تقویم آموزشی) و با رعایت تدابیر بهداشتی لازم و آزمون دیگر در مورخ ۱۷ فروردین ۹۹ ساعت ۱۷ برگزار می گردد. 
بنابراین هر زبان آموزی که معذوریت دارد و نمی تواند فروردین ماه برای آزمون حاضر شود، در اسفندماه این مهم را به انجام برساند. البته توصیه کانون زبان شرکت در آزمون فروردین ماه جهت حفظ بیشتر سلامتی شما عزیزان است.
۶ اسفند ۱۳۹۸ ۱۳:۰۶
تعداد بازدید : ۱۵,۵۶۰
محمد حسین
۱۳۹۸/۱۲/۰۶
0

خواهش میکنم آنلاین کنید

Maryam
۱۳۹۸/۱۲/۰۶
0

سلام، با تشکر از زحمات شما لطفا به آزمونهای آنلاین بخش شنیداری هم اضافه کنید تا ما هم مثل باقی دانش آموزان بتوانیم، آنلاین امتحان بدهیم. در هر دو تاریخ اعلام شده، احتمال مبتلا شدن به بیماری کرونا و پبشامدهای دیگر وجود دارد.

Pooriya
۱۳۹۸/۱۲/۰۶
0

اگه میشه آزمون های این ترم ها رو برای کمتر شدن شیوع ویروس کرونا آنلاین کنید با تشکر

مهدی
۱۳۹۸/۱۲/۰۸
0

شما چجوری انتظار دارید که با دریافت فایل ویدیویی کلاس ها بتونیم فاینال به این سختی رو جواب بدیم ، حداقل آنلاینش می کردید(inter3)

Avin
۱۳۹۸/۱۲/۰۸
5

مرسی. ممنون از شما بابت تصمیم گیری درست و به موقع. کانون بهترین بوده و هست

بهروز
۱۳۹۸/۱۲/۰۹
0

خواهشا آنلاین کنید.

Mahsa
۱۳۹۸/۱۲/۱۰
0

سلام به نظر من این ترم باید ارمونهای کتبی هم انلاین بشه .مثل لیسنینگ میشه بخشر شنیداری هم به امتحان انلاین اصافه بشه.این طکری خیلی بهتره برای سلامتی .ممنون اگه انلاین بشه

aaa
۱۳۹۸/۱۲/۱۰
0

شیوع این ویروس به تدریج بیشتر میشود لظفا آنلاین کنید

امیررضا
۱۳۹۸/۱۲/۱۰
5

با سلام اگر مشکل شما برای برگذاری آزمون آنلاین برای این سطوح آزمون شنیداری هست میتونید مانند آزمون میان ترم فایل های صوتی قرار دهید برگذاری ازمون انلاین هم برای کمتر شدن نگرانی خانواده ها از شیوع کرونا و همچنین بزرگترین خواهش دانش آموزان این ترم هاست لطفا و خواهشا یکم به فکر ما دانش آموزا هم باشید و ازمون رو اینترنتی کنید ممنونم

فاطمه
۱۳۹۸/۱۲/۱۰
0

سلام.میشه علاوه بر این،برای زبان آموزان کنکوری که فاینال ترم ad3 براشون میشه خردادماه هم همین تدابیر رو در نظر بگیرین؟


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...