با حضور رییس کانون زبان ایران

مدیر کانون زبان استان مازندران منصوب شد

مدیر کانون زبان استان مازندران منصوب شد
در مراسمی با حضور دکتر مصطفی مومنی، رییس‌ کانون زبان ایران، دکتر حامد فاضلی به عنوان مدیر جدید کانون زبان استان مازندران منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در این مراسم رضا لیاقی، ‌مشاور رییس‌ کانون زبان در امور استان‌ها، محمدعلی یزدان شناس، مدیر کل کانون پرورش فکری مازندران، محمد صفری، مدیر حراست کانون زبان و دیگر مسئولان استانی نیز حضور داشتند.
رییس کانون زبان ایران در این آیین از مازندران به عنوان استانی مهم و فعال در حوزه آموزش زبان یاد کرد و افزود: با توجه به کثرت مراکز آموزشی و زبان‌آموز در مازندران، این استان جزو 3 استان برتر کشور محسوب می‌شود.

انتصاب 2
مومنی با تقدیر از اقدامات و خدمات انجام شده در دوره مدیریت سید مرتضی آصفی به خصوص در معرفی کانون زبان در فضای مجازی و حمایت مدیر کل کانون پرورش فکری در این خصوص بر اهمیت و ضرورت فضای مجازی تاکید کرد و اظهار داشت: سیاست امروز کانون زبان حضور موثر و کار آمد در فضای مجازی و آموزش آنلاین است.
وی بیان داشت: شیوع ویروس کرونا در اسفند ماه سال گذشته، هر چند مراکز آموزشی و فرهنگی را به تعطیلی کشاند اما کانون زبان با ایجاد زیر ساخت لازم برای برگزاری آموزش و آزمون آنلاین در کشور توانست این مساله را به درستی مدیریت نماید.
ایشان ضمن تقدیر از مجتبی ولی‌پور، سرپرست سابق کانون زبان به خاطر پذیرش مسئولیت در یکی از حساس‌ترین شرایط، برای حامد فاضلی، مدیر جدید کانون زبان استان مازندران آرزوی توفیق نمود و ابراز امیدواری کرد، با سوابق آموزشی و اجرایی وی بتوان امور کانون زبان در این استان را بیش از گذشته توسعه بخشید.

انتصاب 3
رییس کانون زبان در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان ساخت: کانون زبان و کانون پرورش فکری اعضا یک خانواده هستند و قرابت و همدلی این دو مجموعه در موفقیت هر یک موثر است.
مومنی همچنین حضور کانون زبان در فضای مجازی و برگزاری آزمون و آموزش آنلاین را یکی از فرصت‌ها و ضرورت‌های کانون زبان عنوان کرد و با اشاره به برخی از مزایای این نوع آزمون‌ها گفت: تجربه ما در برگزاری آزمون آنلاین باعث شد تا در ایام کرونا، کانون زبان بتواند به صورت شایسته‌ای ایفای نقش کند.

انتصاب 5
وی در ادامه به نقش مهم کارکنان و مدرسان در برگزاری کلاس‌های آنلاین و حضوری اشاره و بر تلاش مسئولان و مدرسان کانون زبان در آشنایی با دنیای مجازی و همچنین بر به‌روز رسانی و استفاده درست کارکنان کانون زبان از ابزارهای آموزشی تاکید کرد و افزود: امروز این موارد جزو الزام‌های آموزشی محسوب شده و کانون زبان در کنار آموزش حضوری به دنبال توسعه دوره‌های آموزش زبان به صورت آنلاین است.
ایشان با اشاره به برگزاری حضوری کلاس‌های زبان در مراکز، بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی تاکید کرد و خواستار رعایت زمان‌بندی مناسب برای تشکیل این کلاس‌ها شد.

انتصاب 4
در کنار کانون زبان هستیم
در ابتدای این مراسم محمد علی یزدان‌شناس، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان مازندران با خیر مقدم به رییس کانون زبان ایران و حاضرین، از تلاش‌های سید مرتضی آصفی، مدیر پیشین کانون زبان استان و مجتبی ولی‌پور در ایام سرپرستی این کانون تقدیر و برای مدیر جدید این مجموعه آموزشی آرزوی موفقیت کرد.
وی با تاکید بر سخنان مدیر عامل کانون پرورش فکری؛ کانون زبان و کانون پرورش فکری را مجموعه‌ای یکپارچه و منسجم دانست و افزود: تلاش کردیم انتظارات مدیرعامل در استان مازندران تحقق یابد، لذا بر همین اساس در کنار کانون زبان هستیم.

انتصاب 8
در این آیین سرپرست پیشین کانون زبان مازندران و مدیر این کانون به بیان صحبت‌ها و نظرات خود پرداختند.
گفتنی است، در پایان این مراسم رییس کانون زبان ایران لوح تقدیری به سرپرست پیشین این مجموعه اهدا و حکم انتصاب مدیر جدید را به حامد فاضلی ابلاغ کرد.

شایان ذکر است، فاضلی دانش آموخته رشته مدیریت در مقطع دکتری است؛ در سوابق ایشان معاون جهاد دانشگاهی استان مازندران و ... به چشم می‌خورد.

۵ تیر ۱۳۹۹ ۲۰:۵۳
تعداد بازدید : ۲,۶۸۳
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...