فراخوان ثبت نام در دوره‌های تک پودمان "آزمون سازی زبان انگلیسی" و "تهیه‌ و تدوین مواد درسی در آموزش زبان انگلیسی"

فراخوان ثبت نام در دوره‌های تک پودمان "آزمون سازی زبان انگلیسی" و "تهیه‌ و تدوین مواد درسی در آموزش زبان انگلیسی"
کانون زبان ایران با همکاری دانشگاه جامع علمی-کاربردی اقدام به برگزاری دوره‌های تک پودمان "آزمون سازی زبان انگلیسی" و "تهیه و تدوین مواد درسی در آموزش زبان انگلیسی" ویژه‌ی دبیران زبان آموزش و پرورش، مدرسان و کارشناسان آموزشگاه های زبان‌های خارجی و دیگر علاقه مندان به آموزش زبان انگلیسی نموده است.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، دوره‌ی تخصصی"آزمون سازی زبان انگلیسی" در مدت 16 هفته در نیمسال دوم سال تحصیلی 96-95 برابر با 200 ساعت آموزش نظری و عملی برگزار می‌گردد و در آن 6 درس با عناوین مفاهیم اولیه آزمون سازی، فنون طراحی آزمون استاندارد، اصول ساخت سوالات واژگان، اصول ساخت سوالات دستور زبان، اصول ساخت سوالات مهارت‌های چهارگانه زبانی و آمار مقدماتی با رویکرد کاربردی ارائه می‌شود.

دوره‌ی تخصصی"تهیه و تدوین مواد درسی در آموزش زبان انگلیسی" نیز در مدت 16 هفته در نیمسال دوم سال تحصیلی 96-95 برابر با 200 ساعت آموزش نظری و عملی و در قالب 4 درس اصول تهیه و تدوین مواد درسی، ارزیابی و بهینه سازی مواد درسی، تهیه و تدوین مواد درسی مهارتهای خواندن و نگارش، تهیه و تدوین مواد درسی مهارتهای شنیداری و گفتاری و بومی‌سازی مواد آموزشی به علاقه مندان آموزش داده می‌شود. رویکرد این دوره نیز علمی و کاربردی است.

شایان ذکر است در پایان این دوره به شرکت کنندگانی که تک پودمان را با موفقیت پشت سر گذاشته‌اند، گواهینامه‌ی معتبر با تایید کانون زبان ایران و دانشگاه جامع علمی-کاربردی اعطا می شود.

گفتنی است کلیه‌ی علاقه‌مندانِ دارای حداقل مدرک کارشناسی در یکی از گرایش‌های زبان انگلیسی (ادبیات، مترجمی و آموزش زبان)، دارندگان مدرک SCE، زبان‌آموزان سطح Advanced 3 کانون زبان و نیز علاقه‌مندان دارای حداقل نمره‌ی 90 آزمون تافل و 5/6 آزمون آیلتس می‌توانند در این دوره‌ها شرکت نمایند.

شهریه‌ی شرکت در هر یک از این دوره‌ها 6704000 ریال است و علاقه مندان می‌توانند از تاریخ  9 اردیبهشت ماه در آدرس www.ilireg.ir  نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این دوره ها می توانید با شماره تلفن 88492244 تماس حاصل نمایید.

۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۲:۲۹
تعداد بازدید : ۴,۴۷۴
Abbass Shahheidari
۱۳۹۶/۰۲/۰۸
4

How good and nice of the ILI it is! Will it be in my city?4BS57


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...