به همت کانون زبان استان فارس؛

سومین وبینار آموزشی «تدریس آنلاین با نرم‌افزار Adobe Connect» برگزار خواهد شد

سومین وبینار آموزشی «تدریس آنلاین با نرم‌افزار Adobe Connect» برگزار خواهد شد
سرپرست کانون زبان استان فارس از آغاز سلسله وبینارهای آموزشی تدریس آنلاین با محوریت نرم‌افزار Adobe Connect برای مدرسان کانون زبان در سراسر کشور به صورت رایگان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، دکتر جلال رحیمیان با اشاره به تجربه موفق وبینارهای آموزشی استان فارس در ترم بهار 99، خاطر نشان کرد: تداوم و استمرار این شیوۀ تعامل و آموزش موثر می‌تواند علاوه بر ارتقا دانش نرم‌افزاری مدرسان به افزایش رضایت‌زبان‌آموزان از تجربه کلاس‌های آنلاین کانون منجر شود.

وی افزود: متاسفانه شرایط پیش‌رو و ماندگاری تبعات شیوع بیماری اخیر، سبب نگرانی و دغدغه والدین و زبان‌آموزان در خصوص کلاس‌های حضوری شده است؛ از این رو، مجموعه بر خود لازم می‌داند تا با ارائۀ آموزش‌های لازم برای کادر آموزشی و اداری و همچنین پشتیبانی زبان‌آموزان، کیفیت کلاس‌های آنلاین را همتراز دوره‌های حضوری حفظ نماید.

رحیمیان همچنین در پایان خاطر نشان کرد: تجربه ترم بهار چشم‌انداز خوبی را از ظرفیت‌های بالقوه این نظام آموزشی در اختیار ما گذاشته است و همکاران شعبه آنلاین در تلاش هستند تا گسترۀ ارائۀ خدمات آموزشی خود را به ویژه در بخش زبان‌های غیرانگلیسی در شهرهای فاقد مراکز فعال گسترش دهند.

لازم به ذکر است، سومین وبینار آموزشی تدریس آنلاین با نرم‌افزار Adobe Connect روز چهارشنبه، 25 تیرماه از ساعات 10 الی 12، برای همۀ مدرسان گروه های سنی کودک، نوجوان و جوان و بزرگسال و مدرسانی که در ترم بهار تجربه تدریس با نرم‌افزار مذکور را نداشته‌اند برگزار خواهد شد و ثبت‌نام این رویداد از طریق آدرس https://eseminar.tv/wb11144 صورت می‌گیرد.

۲۲ تیر ۱۳۹۹ ۱۴:۱۳
تعداد بازدید : ۳,۰۳۴
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...