مدیر کانون زبان گیلان:

خدمات‌رسانی ارزنده‌تر به مخاطبان آموزش آنلاین در شعبه آنلاین استان‌ها

خدمات‌رسانی ارزنده‌تر به مخاطبان آموزش آنلاین در شعبه آنلاین استان‌ها
خدیجه تقی‌پور، مدیر کانون زبان استان گیلان از شروع به کار شعبۀ آنلاین در این استان برای خدمات‌رسانی ارزنده‌تر، سریع‌تر و دقیق‌تر به مخاطبان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در مراسمی که برای افتتاح این شعبه برگزار شد تقی‌پور عنوان کرد: سیستم آموزش آنلاین کانون زبان به دلیل شیوع ویروس کرونا و تاکید بر فاصله گذاری فیزیکی و همچنین استمرار آموزش‌های این مجموعه از ترم بهار99 کلید خورد، چرخش سریع و کارآمد این نهاد مردمی و محبوب در استفاده از ظرفیت‌های موجود موجب شد آموزش آنلاین، سبکِ زندگیِ امروزِ خانوادۀ گرانقدر کانون زبان ایران شود.     

وی افزود: در ادامۀ این رویداد و با هدف تکریم ارباب رجوع و خدمت‌رسانی ارزنده‌تر به مخاطبان، شعبۀ آنلاین استان گیلان با فراهم ساختن زیر ساخت‌های فنی و تجهیزات لازم به طور رسمی شروع به فعالیت کرده است.

برنامه‌ریزی کلاس‌های آنلاین ترم تابستان 99، آموزش فنی مدرسان و کارکنان کانون زبان ایران در راستای گسترش توانایی‌های IT، پاسخگویی و پی‌گیری مشکلات فنی زبان‌آموزان، ثبت، تحلیل و ارزیابی مشکلات و مسائل فنی و گزارش‌گیری و ... از مهمترین اقداماتی است که در این شعبه به آن‌ها رسیدگی می‌شود.

تقی پور در ادامه ضمن ارائۀ توضیحاتی در خصوص مراحل پی‌گیری مشکلات مخاطبان خاطر نشان کرد: این عزیزان می‌توانند سوالات و مشکلات فنی مربوط به کلاس­های آنلاین را با ارسال پیام از ساعت ۸ تا ۲۰ در واتساپ به شماره ۰۱۳۳۳۳۳۶۸۶۶ و همچنین تماس از ساعت ۹ تا ۱۷ با شماره تلفن مرکز آنلاین به شماره ۰۱۳۳۳۳۳۶۸۶۶ مطرح نمایند، علاوه ‌براین همکاران ما از ساعت ۸ تا ۲۰ با شماره پشتیبانی ۰۹۱۱۵۳۴۵۳۷۵ در واتساپ آمادۀ پاسخگوی سوالات مربوط به آموزش حضوری در شعبات ۱۷ گانه استان گیلان هستند.

۲۳ تیر ۱۳۹۹ ۱۲:۰۷
تعداد بازدید : ۱,۸۵۴
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...