انتصاب مدیران کانون زبان ایران در استان‌های خراسان شمالی و اردبیل

انتصاب مدیران کانون زبان ایران در استان‌های خراسان شمالی و اردبیل
دکتر سید محمدرضا هاشمی، رییس کانون زبان ایران طی احکامی جداگانه محمد علی محمدی مقدم را به عنوان مدیر کانون زبان استان اردبیل و حسن سالاری را به عنوان مدیر کانون زبان استان خراسان شمالی منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، محمدی مقدم متولد سال 1348 و دارای مدرک کارشناسی زبان انگلیسی است. تدریس زبان انگلیسی در آموزش و پرورش، داور تخصصی زبان انگلیسی اولین جشنواره مهارت های معلمی مراکز تربیت مدرس استان، عضویت در کمیسیون بررسی آثار و تالیفات اداری و آموزشی سازمان آموزش و پرورش استان، رییس اداره‌ی انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان، عضویت در کمیته ی اجرایی جشنواره الگوهای برتر تدریس و مدیریت استان و ... از جمله فعالیت های پژوهشی و مدیریتی ایشان است.

همچنین حسن سالاری متولد سال 1355 و دارای مدرک کارشناسی ارشد بیوشیمی پزشکی است. همکاری با سازمان پژوهش و برنامه ریزی، عضویت در شورای کتاب کانون پرورش فکری، داور جشنواره کتاب کانون پرورش فکری و ... در سوابق ایشان به چشم می خورد. وی همچنین در سال 1388 به عنوان نویسنده‌ی برتر کانون پرورش فکری انتخاب شده است.

روابط عمومی کانون زبان ایران ضمن تبریک آرزوی کسب موفقیت‌های روزافزون برای این عزیزان دارد.

 n96- حسن سالاری

حسن سالاری

 n96- محمد علی محمدی مقدم

محمد علی محمدی مقدم

۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۴:۱۹
تعداد بازدید : ۲,۴۷۰
محبان
۱۳۹۶/۰۲/۱۱
0

انتصاب جناب آقای سالاری را تبریک گفته و آرزوی موفقیت و سربلندی برای ایشان را دارم و ان شا الله برای کانون زبان ایران و مردم عزیز استان منشا خیر گردند.


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...