راه‌اندازی کانال آموزشی و اطلاع‌رسانی کانون زبان فارس در آپارات

راه‌اندازی کانال آموزشی و اطلاع‌رسانی کانون زبان فارس در آپارات
دکتر جلال رحیمیان، سرپرست کانون زبان استان فارس از راه‌اندازی و آغاز به کار کانال آموزشی و اطلاع‌رسانی این استان در رسانه آپارات (تارنمای اشتراک‌گذاری ویدئو) خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، رحیمیان با اشاره به تاثیر رسانه در گسترش‌پذیری سطح دسترسی افراد جامعه به آموزش عمومی و به خصوص نقش پر رنگ فرایند تولید و نشر محتوا بر جذب حداکثری مخاطب در فضای مجازی، افزود: با توجه به افزایش چشمگیر رجوع و حضور افراد در فضای مجازی، امور روابط عمومی و مدرسان استان بر آن شد تا با راه‌اندازی بستری همگانی، بتواند ضمن ارتقا سطح دانش مخاطبان از طریق تولید محتوا و بازپخش وبینارهای آموزشی مرتبط با امور زبان‌آموزان و مدرسان، چشم اندازی هرچند مختصر از فرایند آموزش زبان را به مخاطبان و علاقه‌مندان از طریق ویدئوهای کوتاه آموزشی عرضه کند.

وی همچنین نشان کرد: با توجه به استقبال خوبی که از شهرهای دور و نزدیک استان و حتی استان‌های همجوار برای استفاده از کلاس‌های آموزش زبان به ویژه زبان‌های غیرانگلیسی صورت گرفته است، می‌توان با استفاده از همین قابلیت جستجوپذیری در اینترنت و فضاهای اشتراک‌گذاری محتوا، ظرفیت‌های شایسته کانون را بیش از پیش به علاقه‌مندان زبان‌آموزی عرضه کرد.

لازم به ذکر است، راهنمای ویدئویی استفاده از کلاس‌های آنلاین و بارگذاری وبینار آموزشی نرم‌افزار برگزاری کلاس‌های آنلاین (ادوبی کانکت) از جمله موارد محتوایی است که از طریق تارنمای https://www.aparat.com/ilifars  در اختیار زبان آموزان و مدرسان کانون قرار گرفته است.

۹ اَمرداد ۱۳۹۹ ۱۱:۳۲
تعداد بازدید : ۲,۷۳۹
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...