مدیر کانون زبان استان یزد:

سلامت فردی و کیفیت کلاس‌های آنلاین در اولویت اهداف کانون زبان

سلامت فردی و کیفیت کلاس‌های آنلاین در اولویت اهداف کانون زبان
مدیر کانون زبان استان یزد در جلسه ای با مدیر کل کانون پرورش فکری و کارکنان کانون زبان این استان ضمن قدردانی از نحوۀ ارائۀ خدمات آموزشی آنلاین به زبان‌آموزان، شرایط موجود را موجب پیشرفت و تعالی اهداف کانون زبان ایران دانست.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، رضا خادم همچنین به این نکته اشاره کرد که سلامت فردی و کیفیت کلاس‌های آنلاین در اولویت اهداف کانون زبان در شرایط موجود است.

وی پرداختن کانون زبان به زبان‌های غیرانگلیسی را از مزایای ویژه کانون زبان ایران دانست و عنوان کرد در مراکز این استان زبان‌های عربی و فرانسه تدریس می‌شود و درصدد هستیم تا به‌زودی بخش آلمانی را نیز برای متقاضیان دایر کنیم.                                                                 

در این جلسه سید حسن پیغمبری، مدیر کل کانون پرورش فکری استان در خصوص اهمیت کانون زبان ایران به عنوان بخش مهمی از پیکره کانون پرورش فکری و همچنین آغاز فرایند ثبت‌نام در این مجموعۀ آموزشی نکاتی را مطرح کرد و شرایط موجود را جهش بزرگی در جهت بالا بردن سواد رسانه‌ای دانست و افزود: با بالا بردن سواد رسانه‌ای و به کارگیری تکنیک‌های مطلوب کمک موثری در ایجاد ارتباط بهتر مدرسان با زبان‌آموزان صورت خواهد گرفت.

یزد

۸ اَمرداد ۱۳۹۹ ۱۴:۲۳
تعداد بازدید : ۱,۶۵۰
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...