«شعبۀ آنلاین غیرانگلیسی» کانون زبان ایران راه‌اندازی شد

«شعبۀ آنلاین غیرانگلیسی» کانون زبان ایران راه‌اندازی شد
دکتر یاسر زنگنه، مدیر آموزش معاونت آموزشی کانون زبان ایران از راه‌اندازی «شعبه آنلاین غیرانگلیسی» در این مجموعه خبر داد.
به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، زنگنه در خصوص راه‌اندازی شعبه آنلاین در این مجموعه عنوان کرد: در اواخر ترم زمستان، شیوع ویروس کرونا در کشور باعث شد کلاس‌های این مجموعه به صورت آنلاین برگزار شود، البته این مهم به صورت حرفه‌ای‌تر از ترم بهار با راه‌اندازی سامانه‌هایی که در کانون زبان تعریف شد محقق گردید. در ادامه با استقبالی که از سوی مخاطبان نسبت به برگزاری کلاس‌‌های آنلاین صورت گرفت تصمیم بر این شد تا در هر استان یک شعبۀ آنلاین راه‌اندازی شود.
وی پیرامون راه‌اندازی شعبۀ آنلاین غیرانگلیسی گفت: راه‌اندازی این شعبه یک فرصت بی‌نظیر را برای همه شهرها و مراکزی به وجود آورد که تا پیش از این با وجود تقاضای زیاد از سوی علاقه‌مندان، شرایط لازم برای آموزش حضوری در برخی از زبان‌ها را نداشتند؛ به بیان دیگر می‌توان گفت با راه‌اندازی این شعبه عدالت آموزشی بیش از پیش مورد توجه قرار گرفت و علاقه‌مندان به فراگیری زبان‌های غیرانگلیسی توانستند در سراسر ایران و حتی خارج از ایران به امکانات برابر برای فراگیری زبان دسترسی داشته باشند. همچنین هم‌افزایی و هماهنگی بیشتر بین استان‌ها، شهرستان‌ها و شعب با دپارتمان‌ها و بخش‌های غیرانگلیسی از دیگر اهداف راه‌اندازی این شعبه بود.
مدیر آموزش معاونت آموزشی ادامه داد: در ترم‌های بهار و تابستان فشاری که بخاطر تعداد زیاد ثبت نام بخش انگلیسی وجود داشت باعث شد بخشی از زبان‌آموزان عزیز غیرانگلیسی برای ثبت‌نام دچار مشکل شدند به همین منظور تصمیم بر آن شد تا شعبه آنلاینی مختص بخش‌های غیرانگلیسی تشکیل شود تا فرآیند ثبت‌نام و برنامه‌ریزی کلاس‌ها برای شعب و زبان‌آموزان این بخش‌ها به نحو احسن انجام شده و مشکلات زبان‌آموزان این بخش به راحتی مرتفع شود.
زنگنه دربارۀ مخاطبان این شعبه اظهار داشت: همه افراد داخل ایران، در هر استان، شهر، شهرستان و یا حتی روستا که تمایل داشته باشند یکی از زبان‌های غیرانگلیسی شامل عربی، فرانسه، آلمانی، اسپانیایی، روسی، ایتالیایی و فارسی (برای غیرفارسی زبانان) را فرا بگیرند و همچنین سایر افرادی که در خارج از کشور علاقه‌مند به آموختن این زبان‌ها باشند می‌توانند در شعبه آنلاین غیرانگلیسی ثبت‌نام نموده و از امکانات آموزشی، اساتید توانمند و کتاب‌های با کیفیت و به روز این مجموعه استفاده کنند.
وی پیرامون ثبت‌نام در این شعبه اضافه کرد: دو روش برای ثبت‌نام در این شعبه وجود دارد؛ در روش اول علاقه‌مندان می‌توانند به مراکز آموزشی استان‌ها مراجعه و مراحل ثبت‌نام را از طریق شعب تکمیل کنند. در ادامه مراکز موظف هستند  برنامه کلاسی پیشنهادی خود را به شعبه آنلاین در دفتر مرکزی اعلام کنند. نقطه قوت شعبه آنلاین این است که هماهنگی بین دپارتمان‌ها، مراکز، شعب و استان‌ها را قوی‌تر می‌کند؛ در گذشته این همکاری و هماهنگی ضعیف‌تر بود اما در حال حاضر با تشکیل شعبه آنلاین این اطمینان را می‌دهیم که با هم فکری با یکدیگر کلاس‌ها را پربارتر و قوی‌تر برگزار نماییم.
زنگنه افزود: در روش دوم زبان‌آموزان می‌توانند مستقیما با شعبه آنلاین با شماره تلفن 02188321236 تماس گرفته و به این ترتیب مراحل ثبت‌نام خود را تکمیل نمایند. در حال حاضر ثبت‌نام زبان‌آموزان بخش‌های غیرانگلیسی بدون محدودیت جغرافیایی صورت می‌گیرد و این عزیزان می‌توانند در هر استانی، فارغ از استانی که در آن ساکن هستند، به فراگیری زبان مربوطه بپردازند. درمورد کلاس های انگلیسی زبان آموزان می توانند با مراجعه به سایت و مشاهده کلاس های آنلاین استان خود در کلاس مورد نظرشان ثبت نام کنند.
مدیر آموزش معاونت آموزشی کانون زبان ایران در بخش پایانی سخنانش خاطر نشان کرد: دوره‌های غیرانگلیسی آنلاین و حضوری شامل کلاس‌های عمومی، نیمه خصوصی، خصوصی (غیر ترمیک) و ویژه ( دو جلسه در یک روز) و فشرده ( چهار جلسه در هفته) و همچنین مکالمه آزاد است. همچنین در بخش عربی دورۀ مکالمه و قواعد نوجوانان و بزرگسالان، در بخش اسپانیایی دوره‌های آمادگی آزمون بین‌المللی DELE و در بخش آلمانی دوره‌های مکالمۀ نوجوانان و بزرگسالان را برگزار می‌کنیم. در بخش فرانسه نیز دوره های کودک و نوجوان و در گروه بزرگسال دوره های آمادگی آزمون بین المللی Delf، مکالمه، گردشگری و ادبیات برگزار می شود.
۳۰ شهریور ۱۳۹۹ ۱۵:۰۰
تعداد بازدید : ۷,۳۱۵
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...