تقدیر از دستاوردهای کانون زبان در حوزۀ آموزش الکترونیک در نمایشگاه مقابله با کرونا

تقدیر از دستاوردهای کانون زبان در حوزۀ آموزش الکترونیک در نمایشگاه مقابله با کرونا
در اولین نمایشگاه بین‌المللی مقابله با کرونا (فرصت‌ها و تهدیدها) در استان فارس، از خدمات ارزندۀ کانون زبان ایران در حوزه آموزش الکترونیک و راه دور تقدیر به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، دکتر جلال رحیمیان، سرپرست کانون زبان استان فارس در رابطه با حضور اخیر کانون زبان در این نمایشگاه افزود: حضور رسانه‌‌ای و شرکت در چنین مجامعی این فرصت را در اختیار کانون قرار می‌دهد تا بتواند همگام با چالش‌ها و تغییرات بنیادین اخیر، نظام آموزش آنلاین خود را نیز به نحوی مطلوب و شایسته به جامعه مخاطب خود عرضه کند و استمرار حضور کانون سبب خواهد شد تا سایر علاقه‌مندانی که به هر دلیل از بحث آموزش زبان جدا مانده‌اند، اینبار تجربه زبان‌آموزی خود را از طریق آموزش آنلاین کانون دنبال کنند. 

لازم به ذکر است این نمایشگاه با حضور بیش از 70 شرکت خدماتی و تولیدی با زمینه فعالیت تولید تجهیزات پزشکی، مواد ضدعفونی کننده، ماسک و دستکش، کیت‌های آزمایشگاهی، خدمات مرتبط با دوران کرونا از جمله اپلیکیشن‌های مقابله با کرونا، آموزش از راه دور، میز خدمت جهت حذف مراجعات حضوری و دیگر خدمات مرتبط با پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در بازه زمانی 21 الی 24 مهرماه و در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس برگزار گردید.

۲۷ مهر ۱۳۹۹ ۱۲:۲۳
تعداد بازدید : ۱,۵۵۰
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...