همزمان با هفته‌ی معلم
رییس کانون زبان ایران با مدرسان و کارکنان کانون زبان استان چهارمحال و بختیاری دیدار کرد

همزمان با هفته‌ی معلم</br>رییس کانون زبان ایران با مدرسان و کارکنان کانون زبان استان چهارمحال و بختیاری دیدار کرد
همزمان با هفته‌ی معلم دکتر سید محمدرضا هاشمی، رییس کانون زبان ایران به همراه فرزاد رحیمی، مدیر کل کانون پرورش فکری استان چهار محال و بختیاری، رضا لیاقی، معاون اداری – مالی کانون زبان، شهریار رهنما، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل و محمد مردانی شلمزاری، مدیر کانون زبان استان چهارمحال و بختیاری با مدرسان و کارکنان کانون زبان این استان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در ابتدای این مراسم مدیر کل کانون پرورش فکری استان ضمن تبریکِ فرارسیدن هفته‌ی معلم به بیان گزارشی در خصوص کانون زبان در این استان پرداخت و افزود: در استان چهارمحال و بختیاری خانواده ها تمایل زیادی به یادگیری زبان دوم توسط فرزندانشان دارند و با اعتماد خوبی که به کانون زبان ایران دارند فرزندانشان را برای آموزش به این موسسه می سپارند. در همین راستا ما امیدواریم در توسعه‌ی فرهنگی استان بیش از پیش موفق و سربلند باشیم.

در ادامه هاشمی ضمن تبریک روز معلم به بیان مطالبی درخصوص جایگاه و مقام معلم از نگاه معنوی، فلسفی، شناختی و حرفه ای، هویت حرفه‌ای مدرس و تقدس امر تدریس پرداخت و همچنین خلاصه ای از فعالیت های صورت گرفته در کانون زبان در سال 95 و برنامه های سال 96 کانون زبان ایران را ارائه کرد.

n96- روز معلم چهارمحال و بختیاری1

وی ضمن اشاره به سند راهبردی کانون زبان ایران، هویت و فرهنگ سازمانی را دو مقوله ی مورد توجه در این سند عنوان کرد و گفت: مدرسان کانون زبان ایران نقشی راهبردی در این سند دارند.

در ادامه مردانی به بیان گزارشی در خصوص فعالیتهای صورت گرفته در کانون زبان استان پرداخت و سپس معاون اداری مالی کانون زبان در خصوص قرارداد و بیمه‌ی کارکنان و مدرسان مطالبی را بیان کرد.

در پایان این مراسم مدرسان به بیان نظرات و سوالات خود پرداختند و رییس کانون زبان ایران به آن ها پاسخ داد.

n96- روز معلم چهارمحال و بختیاری2

۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۴:۴۲
تعداد بازدید : ۴,۱۷۱
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...