برگزاری هشتمین دوره‌ی آزمون بین‌المللی اسپانیایی DELE

برگزاری هشتمین دوره‌ی آزمون بین‌المللی اسپانیایی DELE
هشتمین دوره‌ی آزمون بین‌المللی اسپانیایی DELE در روز‏های 23 اردیبهشت ماه (کتبی) و 20 ،21 و 22 اردیبهشت‌ماه (شفاهی) به صورت همزمان در مراکز تهران، اصفهان و شیراز کانون زبان ایران به عنوان تنها نمایندگی رسمی مؤسسه‌ی سروانتس برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، این آزمون با همکاری مدرسان و کارشناسان بخش اسپانیایی و با حضور 135 شرکت کننده (از گروه‏های مختلف) در سطوح A1 ،A2 ،B1 ، B2، C1 و  C2برگزار شد.

لازم به ذکر است دکتر محمدرضا سهرابی، معاون آموزشی و توسعه‌ی منابع انسانی و دکتر مهدی پورمحمد، سرپرست بخش زبان‌های غیر انگلیسی کانون زبان ایران نیز در مرکز برگزاری آزمون در تهران (جم) حضور یافتند و از روند برگزاری آزمون بازدید کردند.

همچنین، مسئولیت برگزاری آزمون بر عهده‌ی دکتر مریم غفوری، مسئول بخش اسپانیایی کانون زبان ایران بود.

بنابر این گزارش، اسامی پذیرفته‌شدگان این آزمون که به صورت همزمان در بیش از صد کشور جهان برگزار شد متعاقبا از طریق سایت کانون زبان ایران اعلام و مدرک دیپلم سروانتس به قبول‌شدگان ارائه می‏شود.

 

n96- اسچانیایی 

 n96- اسچانیایی1

 n96- اسچانیایی2

n96- اسچانیایی3

۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۳:۵۰
تعداد بازدید : ۱,۹۷۵
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...