همایش کارکنان و مدرسان کانون زبان استان سمنان برگزار شد

همایش کارکنان و مدرسان کانون زبان استان سمنان برگزار شد
همایش کارکنان و مدرسان کانون زبان استان سمنان با حضور مهدی جمال، مدیر کل کانون پرورش فکری استان سمنان، محمد ناظری صوفی، مسئول حراست استان، مریم فتوره‌چی، سرپرست کانون زبان استان و جمعی از کارکنان و مدرسان کانون زبان سمنان، دامغان و شاهرود برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در ابتدای این مراسم فتوره‌چی ضمن خوشامدگویی به معرفی برخی از مدرسان جدیدالورود و قدردانی از زحمات کارکنان و مدرسان، پیرامون موضوعات آموزشی، پژوهشی و اجرایی مطالبی را بیان کرد.

وی همچنین بر سابقه‌ی درخشان کانون زبان ایران، قدمت بیش از 90 سال این مجموعه‌ی آموزشی، کیفیت کتب درسی، شیوه‌ی آموزشی منسجم و گستردگی مراکز کانون زبان اشاره کرد و خواستار هم‌اندیشی مدرسان و کارکنان در راستای توسعه‌ی برند کانون زبان ایران شد.

سرپرست کانون زبان استان سمنان با قدردانی از حضور مدیر کل کانون پرورش فکری و مسئول حراست کانون استان سمنان بر ضرورت هم‌افزایی کانون زبان و کانون پرورش فکری تاکید کرد.

در ادامه مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان، بر تعامل کانون پرورش فکری و کانون زبان ایران به منظور برآورده ساختن هر چه بیشتر انتظارات زبان آموزان تاکید کرد.

وی کانون زبان ایران را به عنوان یک برند ممتاز، فرصت بسیار مناسبی برای بهتر و بیشتر شناخته شدن کانون پرورش فکری دانست.

مهدی جمال ضمن قدردانی از زحمات سرپرست کانون زبان استان، ایشان را به لحاظ متعهد بودن در انجام وظایف استانی شایسته‌ی تقدیر دانست.
۱۳ خرداد ۱۳۹۶ ۱۲:۵۴
تعداد بازدید : ۴,۶۸۸
زینب احمدی فرد
۱۳۹۷/۰۵/۰۵
0

خیلی عالی کانون زبان بهترین تدریسو میکنه


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...