انتصاب سرپرست جدید کانون زبان استان مازندران

انتصاب سرپرست جدید کانون زبان استان مازندران
دکتر سید محمدرضا هاشمی، رییس کانون زبان ایران طی حکمی انسیه واصفی را به عنوان سرپرست کانون زبان استان مازندران منصوب کرد.
پیش از این فریدون صادقی از سال93 عهده دار مدیریت استان مازندران بود.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در مراسمی که با حضور رضا لیاقی، معاون اداری مالی کانون زبان ایران و جمعی از مسئولان مراکز آموزشی استان مازندران برگزار شد ضمن قدردانی از زحمات فریدون صادقی، مدیر پیشین کانون زبان استان مازندران حکم سرپرست جدید به ایشان اهدا شد.

روابط عمومی کانون زبان ایران آرزوی کسب موفقیت های روزافزون برای سرپرست کانون زبان استان مازندران دارد.

۲۰ خرداد ۱۳۹۶ ۱۳:۰۹
تعداد بازدید : ۳,۹۲۵
صادقیان
۱۳۹۶/۰۳/۲۰
0

با سلام و احترام، جناب آقای دکتر صادقی بواقع مدیری مدبر،پرتلاش و با برنامه می باشند. صمیمانه آرزوی سلامتی و موفقیت برای ایشون دارم. همچنین خدمت سرکار خانم واصفی عرض تبریک داشته ، امیدوارم مثل همیشه در این مسئولیت نیز موفق باشند.

شهرام ساسانی
۱۳۹۶/۰۳/۲۱
0

با سلام و آرزوی قبولی طاعات از زحمات مدیر زحمتکش ، دلسوز و کاردان جناب آقای صادقی در زمان تصدی مسئولیت کانون زبان استان مازندران قدردانی نموده و برای مدیریت جدید سرکار خانم واصفی بهروزی و سربلندی آرزومندیم .

مرکز آموزشی جویبار
۱۳۹۶/۰۴/۰۶
0

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت تمام کارکنان زحمت کش کانون زبان ایران. از زحمات جناب آقای دکتر صادقی تشکر نموده و برای سرکار خانم واصفی سرپرست کانون مازندران آرزوی توفیقات در سمت جدید را داریم. ( مدیریت ،کارکنان و مدرسان مرکز آموزشی جویبار)


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...