برگزاری دوره‌ی انگلیسی برای پرستاران

برگزاری دوره‌ی انگلیسی برای پرستاران
کانون زبان ایران برای ترم تابستان 96 دوره‌ی انگلیسی برای پرستاران را برگزار می نماید.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، از اهداف و ویژگی‌های این دوره می‌توان از مناسب بودن برای پرستاران و دانشجویان پرستاری و پزشکی، آموزش مکالمات رایج در محیط‌های بیمارستانی، آشنایی با واژگان و اصطلاحات انگلیسی رشته‌ی پرستاری و تاکید بر مهارت گفتاری نام برد.

مخاطبان این دوره زبان آموزان کانون زبان ایران در مقطع Intermediate و بالاتر و سایر علاقه‌مندانی هستند که توانایی زبانی آنها در حد مقطع Intermediate و بالاتر باشد.

طول دوره‌ی انگلیسی برای پرستاران 21 جلسه، مدت زمان هر جلسه 105 دقیقه و شهریه‌ی آن 1800000ریال است.

این دوره برای برادران در مراکز جم (88844407) و شهرک قدس (88085843) و برای خواهران در مراکز وصال (66400501) و شهرک قدس(88085850) برگزار می شود.

علاقه مندان به شرکت در دوره‌ی انگلیسی برای پرستاران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در ساعات اداری روزهای شنبه الی چهارشنبه با شماره تلفن های ذکر شده تماس حاصل نمایند.

۴ تیر ۱۳۹۶ ۱۲:۲۳
تعداد بازدید : ۴,۲۲۷
ندا
۱۳۹۶/۰۴/۰۷
0

با سلام و خسته نباشید. ایکاش امکان برگزاری چنین دوره هایی در مراکز دیگری مثل اهواز میسر بود. چون شهرستانیهای مشتاق و علاقه مندی مثل من امکان شرکت در ان را ندارند، چنانچه امکان پذیر بشه قطعا شرکت میکنم.


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...