توسط مدرس مرکز آموزشی رشت صورت گرفت:
اهتزاز نام کانون زبان ایران بر بلندای دماوند

توسط مدرس مرکز آموزشی رشت صورت گرفت:</br> اهتزاز نام کانون زبان ایران بر بلندای دماوند
غلامرضا راوند، مدرس مرکز آموزشی رشت از جمله مدرسان ورزشکار کانون زبان ایران است که توانسته نام کانون زبان ایران را بر فراز قله‌ی دماوند به اهتزاز درآورد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، راوند می‌گوید: تابستان سال 1393 به پیشنهاد جناب آقای طاهرنیا مسئول مالی کانون زبان رشت تصمیم داشتم تا در صعود به قله دماوند پرچم کانون زبان ایران را در آن جا به اهتزار درآورم، اما متاسفانه به علت تغییرات جوی ناگهانی (در مسیر صعود دماوند چیز عجیب و غریبی نیست) و همچنین مشکلی که برای یکی از همنوردان پیش آمد، برنامه در ارتفاع 5000 متری (در ارتفاع آبشار یخی) به پایان رسید.

سال 1394 به اتفاق گروه کوهنوردی کوروش کبیر رشت یک بار دیگر به دماوند صعود کردم که متاسفانه فراموش کردم پرچم کانون زبان را همراه با خود ببرم.

وی ادامه می دهد: سال قبل صعود شاخص گروه ما قله سبلان بود اما امسال بعد از صعود به قله سبلان در تاریخ دوم شهریور در قالب یک تیم شش نفره عازم دماوند شدیم. در واپسین لحظه هایی که داشتم کوله ام را می‌بستم، ناگهان یادم آمد که بنر کانون زبان ایران را همراه ببرم و کار ناتمام سال 1393 را به اتمام برسانم.

بعد از 6 یا 5 ساعت به قله‌ی زیبای دماوند رسیدیم، ایستادن بر بلندای بام ایران زمین در ارتفاع 5610 متری ذوق و شوق زیادی دارد و غرور آفرین است.

دماوند، علم کوه، سبلان، سیالان، اشتران کوه، توریشم، سُماموس، شاه معلم، شاه البرز، شاه سفید کوه، کله قندی، توچال، خشی چال، آزاد کوه، ناتش کوه، کاه کوه، کاس کوه، برزه کوه و ... از جمله قله‌های فتح شده توسط راوند هستند.

۷ شهریور ۱۳۹۶ ۱۱:۲۱
تعداد بازدید : ۳,۶۴۹
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...