برگزاری مسابقه‌ی کتابخوانی "بهترین کتابی که خوانده‌ام"

برگزاری مسابقه‌ی کتابخوانی "بهترین کتابی که خوانده‌ام"
روابط عمومی کانون زبان ایران در نظر دارد همزمان با آغاز هفته‌ی کتاب و کتابخوانی مسابقه‌ی "بهترین کتابی که خوانده‌ام" را برای کارکنان و مدرسان کانون زبان ایران در سراسر کشور برگزار نماید.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در این مسابقه محدودیت موضوعی برای شرکت کنندگان وجود ندارد و کارکنان و مدرسان کانون زبان می‌توانند با شرکت در این فعالیت فرهنگی خلاصه ای از بهترین کتابی که تا به حال خوانده اند را تا تاریخ 13 آذرماه به ایمیل روابط عمومی کانون زبان ایران به آدرس ilipr@chmail.ir ارسال نمایند.

گفتنی است، ضروری است علاقه مندان به شرکت در این مسابقه، نام و نام خانوادگی، شماره‌ی پرسنلی یا شماره‌ی کارت (برای کارکنان)، شماره‌ی شناسه (برای مدرسان) و نام مرکز آموزشی خود را همراه با عنوان کتاب، نام نویسنده یا مترجم و خلاصه‌ی آن ارسال نمایند.

شایان ذکر است، پس از بررسی‌های کارشناسی به نفراتی که بهترین خلاصه‌ها را ارسال کرده باشند به قید قرعه جوایزی اهدا می گردد.
۲۴ آبان ۱۳۹۵ ۰۹:۱۵
تعداد بازدید : ۳,۰۰۰
حسین حسینی پور
۱۳۹۵/۰۹/۱۸
5

سلام و خسته نباشید خدمت همکاران محترم میخواستم بدونم نتیجه مسابقه کی اعلام میشه و اگر مقدور میباشد خلاصه بهترین کتابها رو واسه استفاده دوستان بزارید


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...