بعد از 13سال: ورود نسل جدید کتاب‌های مقطع Elementary بخش بزرگسالان به سیستم آموزشی کانون زبان ایران

بعد از 13سال: ورود نسل جدید کتاب‌های مقطع Elementary بخش بزرگسالان به سیستم آموزشی کانون زبان ایران
بسته‌ی جدید آموزشی مقطع Elementary با یک رویکرد آموزشی جدید از ترم پاییز امسال به سیستم آموزشی کانون زبان ایران وارد می‌شود و در مرحله‌ی اول در مراکز آموزشی استان تهران مورد بهره برداری قرار می گیرد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان، این بسته  با سیلابس ترکیبی موضوع- محور و فعالیت- مدار و نیز رویکرد آموزشی ارتباط- محور تهیه شده است. از ویژگی‌های مهم این بسته‌ی آموزشی می‌توان به افزوده شدن بخش‌هایی برای آموزش تلفظ کلمات، آموزش مهارت نگارش و نیز غنی‌تر شدن بخش‌های مربوط به تمرینات شنیداری و گفتاری اشاره کرد. محتوا و ساختار این بسته‌ی آموزشی نیز متناسب با فرهنگ ایرانی_ اسلامی تهیه شده است.

همچنین تغییرات عمده در روش تدریس و سیستم ارزشیابی عملکرد زبان‌آموزان در طول ترم از دیگر نکات قابل توجه در این بسته‌ی آموزشی است. روش تدریس جدید به گونه‌ای است که آزادی عمل بیشتری برای ایجاد خلاقیت در تدریس مدرسان را به همراه دارد. سیستم جدید ارزشیابی کلاسی بر اساس شاخص‌هایی دقیق تعریف شده است و هماهنگی بیشتری در نظام ارزشیابی کلاسی را ایجاد می‌کند.

گفتنی است این بسته‌ی جدید آموزشی به همت کارشناسان دفتر معاونت پژوهش و برنامه ریزی تهیه شده و بعد از گذشت 13 سال از آخرین تغییر در محتوای آموزشی مقطع Elementary وارد سیستم آموزشی کانون زبان می‌شود.

این بسته‌ی آموزشی در مرحله‌ی بعد، از زمستان 96 در مراکز آموزشی کانون زبان ایران در سراسر کشور مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.
۷ شهریور ۱۳۹۶ ۱۱:۵۶
تعداد بازدید : ۴,۴۱۷
javanmard
۱۳۹۶/۰۶/۰۸
0

سلام.چرا اپلیکیشن کانون زبان تهیه و منتشر نمی شود. فبلن توسط شرکت تدبیران گستر ناقص انجام شده ولی فقط یک درس وجود دارد .

علی
۱۳۹۷/۱۱/۲۲
5

خیلی خیلی سخته


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...