برگزاری مراسم "یک روز شاد با کانون" در مهریز

برگزاری مراسم "یک روز شاد با کانون" در مهریز
مراسم "یک روز شاد با کانون" با مشارکت کانون زبان استان یزد و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مهریز با حضور سید محمد رستگاری، فرماندار مهریز، عباسعلی دانافر، مدیر کانون پرورش فکری استان، رضا خادم آستانه، مدیر کانون زبان استان، بخشدار و شهردار شهرستان مهریز، جمعی از مسئولان و کارکنان کانون زبان استان و بیش از 300 نفر از زبان آموزان، اعضای کانون پرورش فکری و والدین آن‌ها در شهرستان مهریز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در ابتدای مراسم مدیر کل کانون پرورش فکری استان به ارائه‌ی توضیحاتی در خصوص فعالیت‌های کانون پرداخت.

همچنین مدیر کانون زبان استان یزد ضمن تشکر از مساعدت‌ها و همکاری‌های مسئولان شهرستان مهریز در راه‌اندازی این مرکز گفت: این مراسم به همت همکاران کانون پرورش فکری و کانون زبان ایران برگزار شد و هدف از آن معرفی بیشتر کانون زبان ایران و همچنین معرفی فعالیت‌های کانون به مردم منطقه در جهت ارتقاء سطح علمی و آموزشی و تجلیل از زبان آموزان برتر بود.

وی افزود: 2سال از افتتاح مرکز مهریز گذشته است و این شهرستان همچنان پتانسیل زیادی دارد تا به امید خدا با همت و یاری مسئولان محترم شهرستان در موارد مختلف (جذب مدرس، فضا سازی در حیاط فعلی مرکز و ...) شاهد رشد کیفی و کمی در آن باشیم.

در ادامه مراسم مسئولان شهرستان ضمن اذعان به اعتبار کانون زبان ایران و کیفیت آموزشی این موسسه، در راستای افزایش رشد آموزشی و فرهنگی دانش‌آموزان، قول مساعدت دادند.

در پایان از زبان‌آموزان ممتاز کانون زبان مهریز تقدیر به عمل آمد و زبان آموزان ممتاز متنی را به زبان انگلیسی در مورد کانون زبان و اهمیت یادگیری زبان انگلیسی قرائت کردند.

 n96-مهریز1

 n96-مهریزاد4

n96-مهریز3

n96-مهریز5

۲۷ شهریور ۱۳۹۶ ۱۲:۱۳
تعداد بازدید : ۲,۸۷۸
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...