انتصاب سرپرست جدید کانون زبان استان اصفهان

انتصاب سرپرست جدید کانون زبان استان اصفهان
دکتر سید محمدرضا هاشمی، رییس کانون زبان ایران طی حکمی مهرداد قاسمی گورتی را به عنوان سرپرست کانون زبان استان اصفهان منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، قاسمی متولد سال 1348 و فارغ التحصیل مقطع کارشناسی در رشته‌ی مترجمی زبان انگلیسی است.

وی از سال 1379 به عنوان مدرس بخش بزرگسالان همکاری‌اش را با کانون زبان ایران آغاز کرد و از سال 1394 تا به امروز نیز به عنوان کارشناس بازدید بخش بزرگسالان کانون زبان ایران مشغول به فعالیت بوده است.

گفتنی است، پیش از این محسن پیمانی، مدیر کانون زبان در این استان بود.

روابط عمومی کانون زبان ایران ضمن قدردانی از مدیر پیشین آرزوی کسب موفقیت های روزافزون برای سرپرست جدید دارد.

۳ آبان ۱۳۹۶ ۱۴:۳۲
تعداد بازدید : ۵,۲۳۱
مریم صفاتاج
۱۳۹۶/۰۸/۰۳
1

جناب آقای مهرداد قاسمی، همکار گرامی و استاد بزرگوارم انتصاب شایسته و بجای شما به عنوان مدیر و سرپرست کانون زبان استان اصفهان را تبریک گفته، موفقیت روز افزون شما را در تمامی عرصه های زندگی آرزومندم. امیدوارم که در پرتو توجهات حضرت باریتعالی موفق و موید باشید.

زهره پورپیرعلی
۱۳۹۶/۱۰/۱۴
0

استاد ارجمند جناب آقای قاسمی احتراما بر خویش فرض می دانم از سوی خود و همه دانشجویان ؛ انتصاب شایسته و مدبرانه حضرت عالی را به سرپرست کانون های استان اصفهان صمیمانه تبریک عرض نمایم . از درگاه ایزد منان عزت ، سربلندی و توفیق روز افزون را برای شما بزرگوار مسالت دارم و برای جناب عالی مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی این مجموعه را مسالت دارم .


مهدی باطنی
۱۳۹۶/۰۸/۰۳
5

باعث خشنودی کانون زبان استان اصفهان می باشد که شخصی با ایده های نو پس از مردی مهربان چون آقای دکتر پیمانی سکاندار این کشتی می شود برایتان با تمام وجود آرزوی بهترین ها و برای کانون پیشرفت روز افزون را از باری تعالی خواستارم مهدی باطنی

کریم زاده
۱۳۹۶/۰۸/۰۶
0

سلام انتخاب شایسته شما را تبریک میگویم. موفق باشید.

افسانه خشاوی-مسئول شعبه نجف آباد
۱۳۹۶/۰۸/۰۷
5

جناب آقای مهرداد قاسمی با تقدیم سلام و احترام انتصاب جنابعالی به عنوان مدیر کانون زبان استان اصفهان که نشان از شایستگی شماست را تبریک عرض می نمایم. خدمت صادقانه و تلاش مخلصانه در عرصه های علمی و فرهنگی کشور توفیقی است که خداوند به شایستگان عنایت می نماید. جنابعالی از اساتید برجسته و یکی از چهره های ارزشمند و فرهیخته عرصه علم و دانش بوده که همواره با تفکر علمی، در جهت اعتلای بار علمی ایرانی، گام برداشته و تلاش نموده اید.برای شما در مسئولیت جدید از خداوند منان توفیق، سلامتی و بهروزی مسئلت مینمایم

مجید حقیقی
۱۳۹۶/۰۸/۰۷
5

جناب آقای قاسمی عزیزوگرامی،انتصاب به جا وشایسته شما موجبات خشنودی اینجانب شد.با توجه به تفکر باز وخلاق شماحتما روز های روشنی پیش روی کانون زبان اصفهان خواهد بود .امیدوارم با تمام توان به پیش رفته و پذیرای همدلی وهم یاری ما باشید. سرفرازی وسربلندی شما آرزوی
بنده وهمکارانم می باشد .

هومن علی اکبریان
۱۳۹۶/۰۸/۰۷
0

به عنوان مسئول سابق مرکز سروش و فردی که چندین سال افتخار خدمت به شما دوست عزیز را داشتم ازین انتصاب بسیار خوشحال شدم امیدوارم با شناختی که شما از موانع و آسیب های کانون زبان دارید آینده ای درخشانتر رقم بزنید و به عنوان یک دلسوز برای مراکز کانون موانعی که سبب دلسردی یا دوباره کاری پرسنل میشود را با نگرش مدبرانه و هوشمندانه خود بردارید به امید روزهای بسیار شاد برای خانواده کانون زبان

شکوفه ابن علیان
۱۳۹۶/۰۸/۰۸
0

استاد ارجمندجناب آقای قاسمی انتخاب شایسته جنابعالی را تبریک و تهنیت عرض نموده، امید است در پناه ایزد منان در پیشبرد اهداف مجموعه کانون زبان بیش از پیش موفق و مویدباشید.

لیلا بابائی الموتی
۱۳۹۶/۰۸/۰۸
0

استاد ارجمند جناب آقای قاسمی ، انتصاب شایسته جنابعالی را به عنوان مدیر کانون زبان تبریک عرض نموده و یقین داریم با عنایت به شایستگی و تجارب جنابعالی و استعانت از خداوند متعال شاهد رشد و شکوفائی هرچه بیشتر کانون زبان خواهیم بود.

فروغ علی بیگی
۱۳۹۶/۰۸/۰۸
1

استاد گرانقدر جناب آقای قاسمی انتصاب شایسته جنابعالی را تبریک عرض مینمایم و موفقیت روزافزون شما را از درگاه ایزد منان مسالت دارم.

محمد مردانی
۱۳۹۶/۰۸/۰۸
0

جناب آقای قاسمی ، انتصاب شایسته جنابعالی را تبریک عرض می کنم


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...