با مشارکت کانون زبان ایران:
پانزدهمین کنفرانس بین المللی انجمن آموزش زبان و ادبیات انگلیسی ایران برگزار شد

با مشارکت کانون زبان ایران:</br>پانزدهمین کنفرانس بین المللی انجمن آموزش زبان و ادبیات انگلیسی ایران برگزار شد
پانزدهمین کنفرانس بین المللی انجمن آموزش زبان و ادبیات انگلیسی ایران (تلسی) با مشارکت کانون زبان ایران و به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن از تاریخ 1 تا 3 آذر‌ماه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در این کنفرانس متخصصانی از سراسر دنیا و همچنین دانشگاه‌های سراسر کشور گردهم آمده بودند و به ارائه‌ی مقاله پرداختند. همچنین صاحب نظرانی از کشورهای آلمان، انگلیس، اسپانیا، یونان، مالزی و ترکیه نیز در این کنفرانس حضور داشتند.

در پانزدهمین کنفرانس بین المللی انجمن آموزش زبان و ادبیات انگلیسی ایران تعداد ۵ کارگاه و نشست تخصصی برگزار شد که در آن استادان از دانشگاه‌های کمبریج انگلستان، اوکایامای ژاپن، مک کوئری استرالیا، و دانشگاه‌های علامه طباطبایی و دانشگاه آزاد اسلامی از ایران در نشست‌های تخصصی و کارگاه‌ها به بررسی زیر شاخه‌های تخصصی این حوزه نظیر: خوداتکایی و دسترسی آزاد به منابع اصلی(SALL)  زبان‌آموزان، تلفیق مهارت‌های یادگیری آموزش زبان و مهارت‌های زندگی در هزاره سوم، آزمون‌های تطبیقی رایانه‌ای(CAT)، مدل‌سازی معادلات ساختاری با استفاده از SmartPLS و اندیشه‌ورزی در کلاس‌های آموزش زبان پرداختند.

شایان ذکر است، دکتر فاطمه نامی، مدیر بخش تکنولوژی آموزشی کانون زبان ایران در بخشی از این کنفرانس به معرفی محتوای دوره‌ی مجازی مکاتبات بازرگانی کانون زبان ایران پرداخت. استاندارد اسکرم که در تولید این محتوا مورد استفاده قرار گرفته است، سیستم مدیریت یادگیری کانون زبان و رویکرد این موسسه‌ی آموزشی در تولید و ارائه‌ی دوره‌های آموزشی جدید با بهره‌گیری از فن‌آوری محتوای تعاملی از جمله مباحث مطرح شده توسط وی بود.

 دکتر محمد نبی کریمی، مشاور رییس کانون زبان ایران در امور آموزش نیروی انسانی نیز به معرفی نشریهی علمی تخصصی Journal of Second Language Teacher Education پرداخت. اهمیت معلم در برنامه‌های آموزش زبان، اهمیت تربیت مربی در آموزش زبان، توجیه انتشار نشریه، معرفی اعضای هیات تحریریه، تارنمای نشریه و موضوعات مورد پذیرش در این نشریه از دیگر موضوعات مطرح شده توسط ایشان بود.

 گفتنی است در این کنفرانس، در غرفه‌ی مربوط به کانون زبان ایران به معرفی کانون زبان ایران، دوره‌های انگلیسی با اهداف ویژه‌، دوره‌ی مکالمه، دوره‌های مجازی و نشریۀ علمی و تخصصی                               Journal of Second Language Teacher Education پرداخته شد.

 n96-تلسی1

n96-تلسی3

 n96-تلسی4

 n96-تلسی5

n96-تلسی 3

 n96-تلسی7

n96-تلسی6

 

۵ آذر ۱۳۹۶ ۱۲:۳۸
تعداد بازدید : ۳,۱۹۷
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...