مراسم رونمایی از وب‌سایت جدید کانون زبان ایران برگزار شد

مراسم رونمایی از وب‌سایت جدید کانون زبان ایران برگزار شد
مراسم رونمایی از وب‌سایت جدید کانون زبان ایران با حضور دکتر سید محمدرضا هاشمی، رییس کانون زبان ایران و جمعی از معاونان و مدیران دفتر مرکزی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در این مراسم رییس کانون زبان ایران ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ماه ربیع الاول، نسبت به رونمایی یکی دیگر از دستاوردهای کانون زبان در سال 1395 ابراز خرسندی کرد.

وی بیان کرد: برای راه اندازی این سایت بیش از یک سال فعالیت کارشناسی و تخصصی در سطوح مختلف صورت گرفته است؛ از جمله مزیت‌های آن می‌توان به تغییر کارکرد سایت در مواجه با مخاطب اشاره کرد، به این ترتیب که سایت قدیمی کانون زبان سایتی خبر محور بود و این موضوع برای سازمانی که اساسا نقش آن تولید خبر نیست و دغدغه‌ی مخاطب آن نیز اخبار این سازمان نیست یک اشکال به شمار می‌رفت.

هاشمی ادامه داد: با درنظر گرفتن نیاز مخاطبان تصمیم برآن شد تا کارکرد سایت بر اساس محصولات، خدمات، دسترسی آسان به مراکز آموزشی و تاکید بیشتر بر مشخصه‌های مربوط به هویت کانون زبان تغییر پیدا کند. همچنین در سایت جدید با ارتقاء موتور جستجو و  ایجاد فیلترهای متنوع برای جستجوی مراکز آموزشی به تفکیک استان، مرکز، جنسیت، گروه سنی و ...  و تجمیع اطلاعات مراکز آموزشی امکان جستجوی آسان تر برای مخاطب مهیا شده است.

جذابیت بصری برای مخاطب، طراحی مدرن و ساده، بهره گیری از قابلیت Responsive جهت نمایش بهینه بر روی تبلت وموبایل و سرعت بارگذاری صفحات از دیگر ویژگی‌های کلی وب‌سایت جدید کانون زبان ایران بود که به آن ها اشاره شد.

در بخشی از این مراسم رییس کانون زبان ایران از زحمات و پی گیری‌های مسعود باقرقرا، مسئول سایت کانون زبان ایران در فرآیند تغییر وب سایت تشکر و قدردانی کرد.

n95-رونمایی از سایت2

n95-رونمایی از سایت4

n95-رونمایی از سایت5

۱۴ آذر ۱۳۹۵ ۱۱:۵۰
تعداد بازدید : ۴,۰۵۶
مهدی پورمحمد
۱۳۹۵/۰۹/۱۴
5

GOOD LUCK

محمد کلهر
۱۳۹۵/۰۹/۱۵
0

Nice job No PAIN NO GAIN

گزوکی
۱۳۹۵/۰۹/۱۵
0

سپاس ویژه از جناب باقرقرای عزیز بابت زحمات نیکی که برای وبسایت کانون می کشند سایت بسیار شیک و عالی شده موفق باشید

مدرس کانون
۱۳۹۵/۰۹/۲۱
0

طراحی بسیار خوب و مدرن و محتوا هم کاربردی است. تشکر


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...