برای اولین‌بار در ایران
برگزاری امتحانات DFP-THR در بخش فرانسه‌ی کانون زبان ایران (فرانسه با اهداف گردشگری)

فرانسه با اهداف گردشگری
بخش فرانسه کانون زبان ایران موفق به اخذ امتیاز امتحانات بین‌المللی فرانسه با اهداف شغلی در زمینه‌ی گردشگری، هتل‏داری و رستوران‏‌داری (Diplôme de français professionnel Tourisme-Hôtellerie-Restauration: DFP (THR ، از اتاق بازرگانی پاریس شده و قرار است این امتحانات در تاریخ 21 اردیبهشت ماه 1397 برای اولین بار در ایران توسط کانون زبان ایران برگزار شود.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، مخاطبان این امتحانات افرادی هستند که در رشته‌ی گردشگری فعالیت می‏کنند و یا دانشجویان زبان فرانسه که در مسیر انتخاب شغل قرار دارند. این افراد با گرفتن دیپلم بین ‏المللی DFP (THR)امکان اخذ موقعیت‏ های شغلی مناسب‏تر و یا ارتقاء وضعیت شغلی خود را خواهند داشت.

ثبت نام در این آزمون از تاریخ 20 فروردین ماه 1397 آغاز می‌شود و تا تاریخ 10 اردیبهشت‌ماه ادامه می‌یابد. علاقه مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط ثبت‌نام با شماره تلفن 88308035 تماس حاصل نمایند و یا به آدرس www.ilireg.ir:8095/dfp مراجعه کنند.
۱۹ اسفند ۱۳۹۶ ۱۰:۱۱
تعداد بازدید : ۳,۴۸۵
سارا حبیبی
۱۳۹۶/۱۱/۱۵
5

با شرکت در این آزمون امکان تدریس تو زمینه گردشگری خواهیم داشت؟ یا صرفا جهت کار گردشگری خواهد بود؟


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...