توصیه مدیرعامل به کارکنان کانون:
ورزش عمومی را در برنامه‌های کاری خود قرار دهید

توصیه مدیرعامل به کارکنان کانون:</br>ورزش عمومی را در برنامه‌های کاری خود قرار دهید
مدیرعامل در آیین تقدیر از برندگان مسابقات ورزشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دهه‌ی مبارک فجر بر لزوم توجه بیش‌تر کارکنان به ورزش عمومی تاکید کرد.

به نقل از اداره‌ کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، فاضل نظری با تاکید بر این موضوع گفت: از برندگان مسابقات ورزشی می‌خواهم به عنوان نمایندگان ورزشی، این پیام را به تمامی کارکنان کانون برسانند که «کار، برنامه‌ها و فعالیت‌های سازمان بسیار مهم است اما مهم‌تر از آن سلامت جسم و روح کارکنان مجموعه است چرا که اگر به خاطر کار، عضوی از بدن شخصی آسیب ببیند، تمام تلاش‌ها از دست می‌رود».

وی با اشاره به این‌که مربیان کانون به واسطه موقعیت شغلی که دارند از تحرک بیش‌تری برخوردارند، افزود: توصیه من بیش‌تر به پشت میزنشین‌هاست و درخواست دارم در صورت امکان زمانی را در فاصله‌های کاری خود به قدم زدن اختصاص دهند و یا حتی برخی کارهایی را که می‌توان هم‌زمان با راه رفتن انجام داد را به این صورت انجام دهند.

نظری با اشاره به این‌که نعمت «سلامتی» و «امنیت» از بزرگ‌ترین نعمت‌های خداوند است، یادآور شد: قدر این نعمت‌های خدادادی را بیش‌تر بدانید و تلاش کنید با ورزش کردن سلامتی خود را بیش‌تر حفظ کنید.

وی در پایان از دست‌اندرکاران برگزاری مسابقات ورزشی به مناسبت دهه مبارک فجر در کانون قدردانی و جوایز برترین‌های رشته‌های مختلف ورزشی را به آن‌ها اهدا کرد.

شایان ذکر است، در این دوره از مسابقات در رشته‌ی طناب کشیِ آقایان، تیم کانون زبان ایران با حضور امیر صداقت، جواد کریمی، محمد صادق علیزاده، علی احمدی، میثم احمدی و یونس عبدی مقام اول را به دست آورد.

همچنین در رشته‌ی طناب کشیِ بانوان نیز تیم کانون زبان ایران با حضور زهره پورقربان، آرزو اشرفی مقدم، فرح عبدالحسینی، فاطمه دستجردی، سکینه ملکی و رقیه فرد مقدم موفق به کسب مقام اول شد.

در رشته‌ی تنیسِ روی میزِ آقایان، فاضل عیوضی مقام سوم و در رشته تنیسِ روی میزِ بانوان، فاطمه روحی مقام دوم را برای کانون زبان ایران به دست آوردند.

در رشته‌ی دومیدانیِ آقایان، فرشید محمودیان مقام دوم و در رشته‌ی دومیدانیِ بانوان، آرزو اشرفی مقدم و میترا ابراهیمی به ترتیب مقام‌های اول و دوم را برای کانون زبان ایران کسب کردند.

در رشته‌ی دارتِ بانوان، افسانه نیک‌خان و مرضیه کهندل‌نیا به ترتیب مقام های دوم و سوم را به دست آوردند.

تیم والیبال کانون زبان ایران با حضورِ حمید کهندل نیا، خلیل مسعودی، علی آقایی، اکبر پورخلیل، کیوان بخشی پور، محرم شکرپور، عباس احمدیان و مجتبی باقرزاده تیرتاشی مقام دوم را کسب کرد.

همچنین تیم فوتسالِ کانون زبان ایران با حضور مهدی مسعودی، مرتضی حسنی، فاضل عیوضی، ارشد مختاری، قاسم صیدانلو، محمود مزینانی، قاسم نورالهی و اسماعیل محمودیان موفق شد مقام دوم این دور از مسابقات را کسب نماید.

n96-مسابقات ورزشی

n96-ورزش2

n96-مسابقات ورزشی3

n96-مسابقات4

 n96-مسابقات 5

n96-مسابقات 6

n96-مسابقات6

n96-مسابقات 7

n96-مسابقات9

n96-مسابقات ورزشی8

n96-افتخارآفرینی11

n96-افتخارآفرینی22

n96-افتخارآفرینی33

n96-افتخارآفرینی44

n96-افتخارآفرینی55

n96-افتخارآفرینی66

n96-افتخارآفرینی77

n96-افتخارآفرینی88

n96-افتخارآفرینی12

n96-افتخارآفرینی13

n96-افتخارآفرینی15

n96-افتخارآفرینی14

n96-افتخارآفرینی23

n96-افتخارآفرینی24

n96-افتخارآفرینی24

n96-افتخارآفرینی35

n96-افتخارآفرینی

n96-افتخارآفرینی35

n96-افتخارآفرینی44

n96-افتخارآفرینی66

n96-افتخارآفرینی77

n96-افتخارآفرینی88

n96-افتخارآفرینی99

n96-افتخارآفرینی00

n96-افتخارآفرینی45

n96-افتخارآفرینی65

n96-افتخارآفرینی98

n96-افتخارآفرینی69

۲۹ بهمن ۱۳۹۶ ۰۹:۴۱
تعداد بازدید : ۲,۵۸۵
کارمند
۱۳۹۶/۱۱/۲۹
0

گله ای که هست اینکه متاسفانه اینگونه برنامه ها فقط در شهر تهران برگزار میشه و نهایتا یک مسابقه کتابخوانی در سطح استان اما هرگز چنین برنامه هایی یا حتی یک جشن کوچک فرهنگی توی کانون در سطح شهرستان دیده نمیشه. در تمام مدت 6-7 سالی که در کانون هستم با وجود
اینکه فارغ التحصیل در تمام بخش ها به وفور وجود داشته اما هرگز نه جشن فارغ التحصیلی دیدیم، نه برنامه فرهنگی و فقط کار و کار و کار


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...