انتصاب دو مدیر و دو سرپرست جدید کانون زبان ایران

انتصاب دو مدیر و دو سرپرست جدید کانون زبان ایران

دکتر سید محمدرضا هاشمی، رییس کانون زبان ایران طی احکامی جداگانه خدیجه تقی‌پور را به عنوان مدیر کانون زبان استان گیلان، محسن فیض‌الهی را به عنوان مدیر کانون زبان استان البرز، محمد حسن پاک‌گهر را به عنوان سرپرست کانون زبان استان کرمانشاه و شیرین اکبری را به عنوان سرپرست کانون زبان استان قزوین منصوب کرد.

روابط عمومی کانون زبان ایران آرزوی کسب موفقیت های روزافزون برای این عزیزان دارد.

n96-انتصاب

خدیجه تقی پور -مدیر کانون زبان استان گیلان

n96-محسن فیض الهی

محسن فیض الهی _ مدیر کانون زبان استان البرز

n96-محمد حسن پاک گهر

محمد حسن پاک گهر _ سرپرست کانون زبان استان کرمانشاه

n96-شیرین اکبری

شیرین اکبری_سرپرست کانون زبان استان قزوین

۸ اسفند ۱۳۹۶ ۱۱:۰۳
تعداد بازدید : ۴,۳۰۶
افشاری- عظیمیه کرج
۱۳۹۶/۱۲/۰۸
0

ضمن آرزوی موفقیت و کامیابی برای تک تک این عزیزان امیدوارم آینده ای روشن و سرشار از پیشرفت در پیش رو داشته باشند. جناب آقای فیض الهی از درگاه ایزد متعال بهروزی و پیروزی برایتان طلب داریم.

حامد مولوی
۱۳۹۶/۱۲/۰۹
0

استاد گرانقدر ،برادر ارجمند ، جناب آقای فیض الهی . نوید مسرت بخش انتصاب جنابعالی به عنوان مدیر کانون زبان ایران در استان البرز را صمیمانه تبریک عرض می نماییم.

همکار
۱۳۹۶/۱۲/۱۰
0

جناب آقای فیض الهی از مصمیم قلب انتساب شایسته جنابعالی را به عنوان مدیر استان البرز در درجه اول به سیستم خوب کانون زبان ایران تبریک گفته و برای شما مدیر لایق آرزوی توفیق توفیق و موفقین دارم. جمعی از کارکنان البرز

ف. علی نژاد
۱۳۹۶/۱۲/۱۰
5

برادر ارجمند جناب آقای فیض الهی باسلام، احتراما، انتصاب شایسته جنابعالی را به عنوان مدیر کانون زبان استان البرز تبریک عرض نموده و یقین داریم با عنایت به شایستگی و تجارب جنابعالی و استعانت از خداوند متعال شاهد رشد و شکوفائی هرچه بیشتر جنابعالی خواهیم بود.
سلامت و موفقیت جنابعالی را از خداوند منان خواهانیم.

همکار
۱۳۹۶/۱۲/۱۰
5

جناب آقای فیض الهی انتصاب بجا و شایسته جنابعالی به عنوان مدیر کانون زبان استان البرز بسیار باعث مسرت و خشنودی است.از صمیم قلب انتصاب جنابعالی را تبریک و تهنیت عرض می نمایم. توفیقات روز افزون و سلامتی شما را از درگاه خداوند منان آرزو مینمایم.

احمدی (واحد خواهران مرکز کرج)
۱۳۹۶/۱۲/۱۰
0

جناب آقای فیض الهی انتصاب شایسته شما را صمیمانه تبریک عرض می نماییم و از پروردگار بخشنده درجات بالاتر ، و موفقیت را برای شما آرزو مندیم.

shafiee poor- BND
۱۳۹۶/۱۲/۱۲
0

درود فراوان خدمت همکاران عزیز. انتصاب شما عزیزان بعنوان مدیر نشان از شایستگی و لیاقت بزرگواران است به شما تبریک عرض نموده وبرایتان از پروردگار توفیق روز افزون خواهانم . پیروز باشید . شفیعی پور -برادران بندر عباس

رضا
۱۳۹۸/۰۸/۱۱
0

جناب پاک گهر توفیقات روز افزون شما را از ایزد منان مسئلت دارم انشالله همچون گذشته موفق و موئید باشید.


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...