دکتر فاضل نظری:
شرایطی را فراهم سازیم تا ابر نوآوری بر سازمان ما ببارد

دکتر فاضل نظری:</br> شرایطی را فراهم سازیم تا ابر نوآوری بر سازمان ما ببارد
مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بخشی از گردهمایی مدیران با مدیران استانی و ستادی کانون زبان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، دکتر فاضل نظری در این گردهمایی ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع همکاران کانون زبان ایران در ابتدا زمانی را به نظرها و پیشنهادهای مدیران استانی اختصاص داد و سپس ابراز امیدواری کرد تا در سال آینده فرصت بیشتری فراهم شود تا در فضایی صمیمانه با همکاران کانون زبان ایران به گفت و گو بپردازد.

مدیرعامل کانون پرورش فکری با اشاره به تغییر زمینه‌ی فعالیت کانون زبان به منظور اثر بخشی بیشتر فعالیت‌ها بیان کرد: باید در کانون زبان شرایطی را فراهم کنیم تا زبان‌آموزان از رهگذر آموزش یک مهارت، زبان‌های خارجی را بیاموزند.

وی در خصوص بهره‌مندی از خلاقیت و نوآوری گفت: لازم است نوآوری را به عنوان یک باید سازمانی در نظر بگیریم و شرایطی را فراهم سازیم تا ابر نوآوری بر سازمان ما ببارد، قلب و مغز کانون زبان ایران محتوا و روش‌های آن است که باید خلاقانه و نوآورانه باشد.

نظری با تاکید بر ایجاد انگیزه و امید بخشی در بین کارکنان گفت: باید برای ایجاد انگیزه و امید در خودمان و دیگران تلاش کنیم و به این نکته توجه داشته باشیم که موتور حرکت ما امید است که اگر از ما گرفته شود امکان موفقیت‌های ما از بین می‌رود.

مدیرعامل کانون پرورش فکری در بخش پایانی سخنانش بر به کارگیری روش‌ها و استراتژی های جدید برای آموزش و همچنین فرهنگ سازمانی تاکید کرد.

گفتنی است، گردهمایی مدیران استانی کانون زبان ایران روز یکشنبه 6 اسفندماه در مرکز آموزش‌های فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

۸ اسفند ۱۳۹۶ ۱۲:۵۷
تعداد بازدید : ۲,۸۹۲
مهدی باطنی
۱۳۹۶/۱۲/۱۳
5

امید است تا باجاری شدن روح پر از احساس شما بر آسمان کانون پرورش فکری و کانون زبان ایران ما مبتدیان بتوانیم در گستره آسمانی شما بال بگشائیم و به اوج بهترین ها برسیم امید از الفاظ شما جاریست و ما با چشمانی امیدوار به شما و راه شما ایمان داریم موفق باشید.


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...